Blogmas: Room tour (Christmas edition)

12/07/2014 11:34:00 π.μ.

Για το 4ο post της σειράς Blogmas σκέφτηκα να σας κάνω ένα room tour, να σας δείξω μερικά σημεία του δωματίου μου, που έχω στολίσει για Χριστούγεννα, για να πάρετε άμα θέλετε ιδέες για να διακοσμήσετε και το δικό σας δωμάτιο! Είναι η πρώτη χρονιά που μου αρέσει τόσο πολύ η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του δωματίου μου, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!! Όπως θα δείτε όλα κινούνται σε κόκκινο-μπεζ-χρυσό. Ελπίζω το σημερινό post να σας βοηθήσει να πάρετε ιδέες για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και να σας βάλει στο κλίμα να στολίσετε (αν δεν το έχετε κάνει ακόμα!). Μερικά πράγματα από αυτά που θα δείτε τα αγόρασα, οπότε θα σας έχω στο τέλος από που τα πήρα, αλλά μερικά από αυτά τα βρήκα στο πατάρι άρα δεν ξέρω να σας πω από που είναι :) Ας περάσουμε όμως στις φωτογραφίες....














Θήκη παπλωματοθήκης: Lidl
Κόκκινη φλις κουβέρτα: Jumbo
Διακοσμητικά μαξιλάρια: Jumbo
Κάλτσα κόκκινη ζακάρ: Jumbo
Χάρτινο κουτί-σπιτάκι: Jumbo
Διακοσμητικό άσπρο ελαφάκι: Jumbo
Χριστουγεννιάτικη κούπα: Jumbo
Βάσεις για κεράκια ρεσώ: Jumbo
Μικρή κάλτσα στολίδι: Jumbo
Στολίδια δέντρου: Jumbo

...Όχι δεν με πληρώνουν τα Jumbo για διαφήμιση (αλήθεια), αν και θα έπρεπε να το σκεφτούν χαχαχα :P Αυτό ήταν λοιπόν το 4o post ''Blogmas''!! Πως σας φάνηκε;; Ελπίζω να σας βοήθησε και να πήρατε ιδέες για διακόσμηση! Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια