30 Random Questions Tag

7/31/2016 06:32:00 π.μ.

Αν και δεν πέρασε πολύς καιρός από το τελευταίο tag που απάντησα εδώ στο blog (ήταν το Social Media tag. δείτε το εδώ), βρήκα άλλο ένα ελληνικό tag το οποίο μου άρεσε, είχε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και σκέφτηκα ότι μέσα από τις απαντήσεις, θα με γνωρίσετε λίγο καλύτερα :) Οπότε σήμερα θα κάνουμε το tag ''30 Random Questions''! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

1) Έχεις φακίδες;;
Ναι έχω μερικές στη μύτη αλλά είναι πολύ διακριτικές, ίσα που φαίνονται. Παρόλα αυτά μου αρέσουν πολύ και αποφεύγω όταν βάφομαι να τις κρύβω :)

2) Φοράς γυαλιά;;
Ω, ναι! Εδώ και πολλά χρόνια, αν και μόνο τα 3 τελευταία χρόνια τα φοράω συνέχεια, παλιότερα τα φορούσα μόνο όταν έβλεπα τηλεόραση ή στο σχολείο.

3) Έχεις ψωνίσει ποτέ από το Internet;;
Δειλά δειλά, ναι! Από το εξωτερικό (συγκεκριμένα από το asos.com) μόνο μια φορά και αυτό επειδή είχα δωροκάρτα, αλλιώς δεν έχω κάρτα που χρειάζεται. Από ελληνικά e-shops έχω ψωνίσει ουκ ολίγες φορές!

4) Παίρνεις σαμπουάν και σαπούνια από ξενοδοχεία;;
Δεν έχει τύχει, δεν έχω πάει και σε πολλά ξενοδοχεία, αλλά δεν βρίσκω και το λόγο :P

5)Χαμογελάς κάθε φορά που βγάζεις φωτογραφίες;;
Ναι, γιατί αν πάω να το παίξω ''seduction'' κι έτσι, το αποτέλεσμα είναι για να μου πετάνε ντομάτες. Όπως και να 'χει, με ένα γλυκό χαμόγελο, ποτέ δεν αποτυγχάνεις! Εκτός και αν είσαι με φίλους και κάνεις χαζές γκριμάτσες...τότε ναι, μπορείς αφήσεις τις γλύκες στην άκρη και να τσαλακωθείς χαχα :P

6) Δαγκώνεις το καπάκι των στυλών σου;;
Όχι ποτέ, σιχαίνομαι.

7) Βλέπεις κινούμενα σχέδια;;
Το 85% της ώρας που βλέπω τηλεόραση είναι παιδικά :) Ειδικά το βράδυ βάζω nickelodeon γιατί μετά τα μεσάνυχτα βάζει πολύ ωραίες παλιές σειρές, όπως Drake & Josh και δεν κοιμάμαι αν δεν το δω! Οπότε βλέπω αρκετά το nickelodeon, παιδικές ταινίες και φυσικά τώρα το καλοκαίρι που βάζει στο star παλιά παιδικά (Τομ & Τζέρυ, Τρυποκάρυδο κλπ) είναι η καλύτερη μου!

8) Καπνίζεις;;
Το έχω δοκιμάσει, μια περίοδο έκανα 1 την ημέρα, αλλά το έχω δει πολύ χαλαρά. Κάνω όποτε και αν θέλω και ευτυχώς συνήθως δεν θέλω (για παράδειγμα το τελευταίο τσιγάρο το έκανα πριν από 1 μισή χρόνο!!)

9) Πίνεις αλκοόλ;;
Έχω δοκιμάσει light ποτά όπως κρασάκι, Gordon's Space, Bacardi breezer κλπ αλλά και πιο βαριά όπως ουίσκι. Τελικά έχω καταλήξει ότι δεν αντέχω να πιω οτιδήποτε πέρα από κρασάκι ημίγλυκο, Bacardi breezer και Gordon's Space. Όλα τα υπόλοιπα, ακόμα και η μπύρα μου φέρνουν αναγούλα!

10) Αγαπημένο φαγητό;;
...Σουβλάκι. Και σε κάτι πιο σπιτικό, μουσακάς.

11) Μια ταινία που βλέπεις και ξαναβλέπεις χωρίς να τη βαριέσαι;;
Είναι πολλές, και επειδή σκοπεύω να γράψω ένα post με αυτές τις ταινίες, θα πω μόνο μια: ''Ξανθιές γκόμενοι''. Τρομερή κωμωδία, πάντα γελάω σαν να τη βλέπω πρώτη φορά ενώ την έχω δει πάνω από 10-15 φορές!

12) Μια ταινία που σε έκανε να κλάψεις πρόσφατα;;
 Αν θυμάμαι καλά η ταινία που είδα σχετικά πρόσφατα και με συγκίνησε ήταν η ''Still Alice''.

13) Θα έκανες ποτέ γυμνή φωτογράφιση σε περιοδικό;;
Αρχικά βρείτε μου ποιος θα ήθελε να φωτογραφίσει εμένα γυμνή χαχαχα. Εντελώς γυμνή όχι, δε νομίζω ότι υπάρχει και λόγος.

14) Το βιβλίο που σε έχει κάνει να κλάψεις πρόσφατα;;
Χμ..δεν συμβαίνει συχνά να με συγκινεί ένα βιβλίο σε σημείο να αρχίσω να κλαίω, αλλά ένα βιβλίο που μου προκάλεσε έντονα συναισθήματα και βούρκωνα συχνά ήταν ''Το λάθος αστέρι'' του John Green. Αυτό το βιβλίο το άφησα στη μέση γιατί δεν μπορούσα να το διαβάσω άλλο, ήμουν πολύ φορτισμένη συναισθηματικά, έτρεχα εκείνη την περίοδο και σε κάτι γιατρούς για ένα θέμα που είχα, οπότε αποφάσισα ότι ήταν το πλέον ακατάλληλο βιβλίο για εκείνη την περίοδο. Από τότε το έχω αφήσει μισό, αλλά κάποια στιγμή που θα νιώθω έτοιμη θα το ξαναπιάσω στα χέρια μου!

15) Έχεις κολλητές/κολλητούς;;
Γενικά δεν είμαι γνωστή για την κοινωνικότητα μου, δύσκολα κάνω νέους φίλους και παρέες. Έχω όμως 2 κολλητές και 2 πολύ καλούς φίλους, και είμαι πολύ τυχερή για αυτό :) 

16) Έχεις τατουάζ;;
Ναι! Είχα αφιερώσει και αναλυτικό post σχετικά με την εμπειρία μου, την τιμή και tips για τη φροντίδα του, μπορείτε να το δείτε εδώ. Είναι μια μικρή καρδούλα στο δάχτυλο και δεν έχω μετανιώσει που την έκανα :) Σκέφτομαι να κάνω και άλλα στο μέλλον..!

17) Τι ζώδιο είσαι;;
Ταύρος!

18) Πόσες γλώσσες ξέρεις και ποιες;;
Εννοείται τα ελληνικά και μιλάω πολύ καλά τα αγγλικά :) Στο μέλλον θα ήθελα να μάθω και την ισπανική γλώσσα, αλλά ακόμα δεν το έχω πάρει απόφαση :P

19) Προτιμάς το youtube ή το blogging;;
Και τα δύο μου αρέσουν, ασχολούμαι ήδη με το blogging και θα ήθελα στο μέλλον να ασχοληθώ και με το youtube. Βέβαια όχι ακόμη, γιατί ακόμα είμαι αρχάρια στο blogging και θα ήθελα να αφιερωθώ εντελώς σε αυτό πριν ξεκινήσω κάτι εντελώς καινούργιο!

20) Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος;;
Γενικά έχω πάρα πολλές φοβίες σας άνθρωπος. Όπως όλοι φοβάμαι πολύ τις κατσαρίδες και τα έντομα. Έχω υψοφοβία και μια φοβία που δεν ξέρω αν είναι ''συνηθισμένη'', είναι ότι φοβάμαι και δεν μπορώ να βλέπω τρύπες στο ανθρώπινο σώμα. Αν αντέχετε, ψάξτε το στο google, εγώ ανατριχιάζω και φοβάμαι και μόνο στη σκέψη να το ψάξω...Φυσικά έχω και πολλές άλλες φοβίες, αλλά ας μην το συζητήσουμε καλύτερα!

21) Τραγουδάς στο μπάνιο;;
Ανάλογα τα κέφια. Μερικές φορές τραγουδάω αλλά πιο συχνά απολαμβάνω να κάθομαι χωρίς να μιλάω, απλώς ηρεμώ με το νερό και καθαρίζει το μυαλό μου.

22) Κάνεις κάποιο άθλημα;;
Πιο μικρή πήγαινα τέννις και μπάσκετ. Τώρα δεν κάνω κάποιο άθλημα, απλώς πάω γυμναστήριο.

23) Σου αρέσει ο χορός;;
Μου αρέσει αλλά όταν μπορώ να χορέψω με δικούς μου όρους, όπως θέλω, ακόμα και αν φαίνομαι γελοία :P

24) Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;;
Όχι, αλλά αν έπρεπε να μάθω κάποιο, θα ήταν η κιθάρα.

25) Πιστεύεις στα φαντάσματα;;
Ναι αλλά όχι με την κλασσική, ''χολυγουντιανή'' έννοια. 

26) Έχεις πάει σε κάποια συναυλία;;
Πιο μικρή είχα πάει σε μια συναυλία του Χατζηγιάννη στη Χαλκίδα χαχα :P Πιο πρόσφατα όμως πήγα σε μια συναυλία του αγαπημένου μου Βασίλη Παπακωνσταντίνου (δείτε φωτογραφίες εδώ) και πριν από περίπου 1 μήνα πήγα σε μια συναυλία που έγινε εδώ στην περιοχή μου και τραγουδούσαν μεταξύ άλλων ο Κότσιρας, ο Πασχαλίδης και ο Παπακωνσταντίνου...ήταν πολύ όμορφα!

27) Κλαις εύκολα;;
Για να καταλάβετε, τα μάτια μου μπορώ να πω ότι είναι σαν χαλασμένες βρύσες και ''τρέχουν'' με το παραμικρό! Πραγματικά, κλαίω πολύ εύκολα όταν θυμώνω/στενοχωριέμαι ή από χαρά, γιατί πιστεύω ότι μετά το κλάμα νιώθεις πιο ανάλαφρος, σαν να φεύγουν οι στενοχώριες ή η πίεση μέσα από τα δάκρυα. 

28) Έχεις ερωτευτεί ποτέ;;
Παλιά πίστευα πως ναι, πλέον όμως δεν ξέρω αν έχω ερωτευτεί ποτέ πραγματικά. Ίσως ναι, ίσως και όχι. 

29) Είσαι σε σχέση;;
Όχι!

30) Έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό;;
 Όχι, αλλά θέλω πολύ και έχω μερικά μέρη στην travel list μου, ελπίζω κάποια μέρα να μπορέσω να πάω σε όλα!

Αυτές ήταν οι 30 τυχαίες ερωτήσεις, έτσι για να με γνωρίσετε λίγο καλύτερα! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post. Θέλω στα σχόλια να μου απαντήσετε την εξής ερώτηση: Πείτε μου ένα πράγμα που είναι στη λίστα σας για να το κάνετε πριν πεθάνετε, αλλά φοβάστε πολύ. Για παράδειγμα εγώ θα ήθελα μια φορά να κάνω κατάδυση ή ελεύθερη πτώση αλλά τρέμω και μόνο στη σκέψη! Περιμένω να δω τις απαντήσεις σας! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

Υ.Γ.: Δεν έκανα κάποια κοπέλα tag για να το απαντήσει, ας το κάνει όποια θέλει, ελεύθερα! Α, και αν το απαντήσετε στείλτε μου το link στα σχόλια για να μπω να το διαβάσω :)

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Την κατάδυση θα πω αλλά ως κλασικός ταύρος κ εγώ,θέλω να έχω τα πόδια μου στην γη ! :)
    Θα το κάνω και εγώ το tag,μου αρέσει να γνωριζόμαστε καλύτερα!
    Οπότε αν θέλεις γίνε μέλος της παρέας και στο blog μου για να τα λέμε και απο εκεί :)
    http://lenartlover.blogspot.gr/
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα σωστά, εμείς οι ταύροι θέλουμε να πατάμε καλά στη γη! Χαίρομαι που σου άρεσε, να το κάνεις για να δω και τις δικές σου απαντήσεις! :) Μπαίνω αμέσως στο blog σου, πολλά φιλιά και ευχαριστώ για το σχόλιο σου xx

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε κοπέλα μου, να το κάνεις, θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου!! Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή