Social Media Tag

7/16/2016 01:15:00 π.μ.

Πριν από μερικές μέρες με έκανε tag η Χρυσάνθη από το blog ''My Beauty Sins'' σε ένα tag που είδα ότι κυκλοφορεί αρκετά τελευταία, ο λόγος για το ''Social Media'' Tag. Όπως θα δείτε οι ερωτήσεις αφορούν τα social media και το τρόπο που τα χρησιμοποιεί ο καθένας, ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης προτιμάει καθημερινά, ποιο αποδίδει καλύτερα στο blog/κανάλι στο youtube του, και άλλες τέτοιες ερωτήσεις. Είναι ένα tag με ερωτήσεις που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα tag που θα βρεις σε ένα beauty blog, αλλά νομίζω ότι οι απαντήσεις είναι εξ' ίσου ενδιαφέρουσες, γιατί βλέπεις ποια social media χρησιμοποιούν περισσότερο άλλες bloggers/youtubers και γιατί. Πάμε να ξεκινήσουμε με τις ερωτησούλες;;

1. Ποια social media χρησιμοποιείς;;
Χρησιμοποιώ το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Bloglovin, το Pinterest, το We heart it και το Youtube ( είμαι  εντελώς καμμένη!).

2. Πιο ενημερώνεις πιο τακτικά;;
Γενικά, όσο αφορά το blog μου, είμαι απαράδεκτη και ξεχνιέμαι συχνά να ανεβάζω πράγματα στα social media. Αλλά σε γενικές γραμμές πιο συχνά προσπαθώ να ενημερώνω το Instagram.

3. Σε ποιο έχεις περισσότερους και σε ποιο λιγότερους followers;;
Περισσότερους followers (βασικά όχι ακριβώς followers) έχω στη σελίδα του blog στο Facebook, με 182 likes. Αλλά αν αυτό δεν πιάνεται, πάμε στους 141 followers στο Instagram. Από την άλλη λιγότερους followers έχω στο Pinterest, με μόλις 13 άτομα (ελάτε, κάντε με φόλοου να γίνουμε πολλοί!!) :P

4. Γράψε μου μια διάσημη εταιρία που ακολουθείς και μια που σε ακολουθεί:
Χμ, για να δούμε...Ακολουθώ την Lulus.com, γιατί έχει καταπληκτικές φωτογραφίες με outfits που μου δίνουν έμπνευση. Μια διάσημη εταιρία που με ακολουθεί είναι η Crepa Land Greece χαχαχαχα (με ακολουθεί και ένας λογαριασμός real techniques greece αλλά υποψιάζομαι ότι δεν είναι official οπότε δεν το μετράω). Γνωστές bloggers με ακολουθούν, αλλά όχι εταιρίες, οπότε θα περιοριστούμε στην κρεπερί :)

5.  Ποιο social media πιστεύεις ότι βοηθάει bloggers και youtubers;;
Για τα ελληνικά δεδομένα πάντα μιλώντας, πιο πολύ βοηθάει το Instagram και το Facebook και αν έπρεπε να επιλέξω ένα από τα δύο, θα επέλεγα το Instagram γιατί είναι πιο εύκολη και ''άμεση'' εφαρμογή. Δίνεις στον αναγνώστη/θεατή πολλές πληροφορίες για το περιεχόμενο του blog/ καναλιού σου μέσα από 1 φωτογραφία, την οποία μπορεί να επεξεργαστεί πολύ πιο γρήγορα ο εγκέφαλος του από ότι μια ανάρτηση στο Facebook.

6.  Πόσες φορές ελέγχεις τα social media;;

Χαχα, αν με ξέρει κάποιος θα γελάει...όλη την ώρα, από την ώρα που θα ξυπνήσω μέχρι να κοιμηθώ. Κοιτάζω το Instagram αν έχει κάτι καινούργιο, μετά πάω στο Facebook, μετά στο twitter, αργότερα στο Pinterest, μετά κάνω ακόμα μια ανανέωση στο Istagram, και συνεχίζω με youtube όπου χαζεύω ότι καινούργια βιντεάκια έχουν ανέβει στα κανάλια που έχω γραφτεί. Και αν δεν έχουν ανεβάσει κάτι καινούργιο, πάω και βλέπω βιντεάκια με κουνελάκια που τρώνε ή πλένονται (κάποια στιγμή θα μιλήσουμε για αυτό το κόλλημα μου με τα κουνέλια) και στο τέλος καταλήγω ή στο κανάλι του Buzzfeed ή στην...weird πλευρά του Internet (not a fun place at all). ΤΟΣΟ κολλημένη. Όλη την ώρα είμαι με ένα λάπτοπ ή κινητό στο χέρι. Οι μόνες ώρες που δεν τσεκάρω τα social media είναι όταν κοιμάμαι, όταν είμαι με φίλους ή όταν δεν έχω πρόσβαση στο internet.

7. Τι γνώμη έχεις για τους αγορασμένους followers;;
Ο μόνος λόγος για να αγοράσει κανείς followers είναι για να δείξει μια ''απότομη'' επιτυχία και ένα προφίλ ''αναγνωρισιμότητας'' στις εταιρίες και τον κόσμο ώστε να πουν ''κάτι ξεχωριστό έχει αυτός για να τον ακολουθεί τόσος κόσμος, ας μπω να δω''. Βρίσκω ποια είναι η λογική του να αγοράσεις followers αλλά είναι κάπως παράδοξο και σε προδίδει να φαίνεται για παράδειγμα ότι έχεις 5.000 followers αλλά μόνο 2 like και ένα σχόλιο σε κάθε ανάρτηση...δηλαδή που πήγαν οι υπόλοιπο 4.997;; Είναι κάπως χαζό και δεν παίζεις δίκαια, χαντακώνοντας ίσως κάποιους άλλους που πάνε ''με το σταυρό στο χέρι''!

8. Ποιά ήταν η πρώτη σου δημοσίευση;;
Θαρρώ πως ήταν στο Instagram, μια φωτογραφία και καλά ψαγμένη και artisti.

9. Έχεις μπλοκάρει κανένα ή σε έχει μπλοκάρει;;

Δεν ξέρω αν με έχουν μπλοκάρει, αν και δεν έχουν λόγο, δεν έχω κάνει κάτι κακό ή παράξενο σε κάποιον. Από την άλλη εγώ θυμάμαι έχω μπλοκάρει ένα τύπο, έλληνα, στο twitter που μου έγραψε έτσι στο άκυρο ''κυρία σας πάει πολύ το καινούργιο σας κουρεμα, μου αρέσει''. Λέω γουατδεφακ, και τον έκανα μπλοκ. Άσε με από 'κει, με τον κάθε ένα. Φρικάρω και εύκολα με τα περίεργα του internet, οπότε καταλαβαίνετε χαχα :P

10. Επόμενος στόχος;;

ΣΙΓΟΥΡΑ να μπω πιο δυναμικά στο παιχνίδι των social media, σχετικά με το blog μου και να μην ξεχνάω να ανεβάζω πράγματα :P. Αν είσαι blogger ή youtuber, να ξέρεις ότι τα social media είναι ο καλύτερος σου σύμμαχος στον δρόμο προς την επιτυχία. Πρέπει να τα υπολογίζεις και να τα ανανεώνεις τόσο συχνά όσο και το blog σου, μη σου πω και περισσότερο να ανανεώνεις τα social media. Σε γενικές γραμμές αυτός είναι ο βασικός μου στόχος σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δυκτύωσης!

Φτάσαμε στο τέλος του tag! Αυτές ήταν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις μου, ελπίζω να σας άρεσαν και να σας φάνηκαν χρήσιμες :) Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε το tag και οι απαντήσεις! Επίσης γράψτε μου ποιο social media είναι το δικός σας αγαπημένο, που μπαίνετε συνέχεια. Εγώ με τη σειρά μου κάνω tag τις κοπέλες από τα blogs My binoculars, Beauty Dust και Our beauty Wonderland (φυσικά όποια άλλη κοπέλα θέλει να το απαντήσει, να το κάνει ελεύθερα και να πει ότι την έκανα εγώ tag!). Κορίτσια, όταν το απαντήσετε ενημερώστε με για να μπω να δω τις απαντήσεις σας, είμαι σίγουρη ότι θα έχουν πολύ ενδιαφέρον! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media -που τόσο πολύ αγαπώ- για να μαθαίνετε νέα σχετικά με το The girly Bible, γιατί έρχονται πολλά ωραία πράγματα στο blog και διαγωνισμοί ;)

You Might Also Like

0 σχόλια