Merry Christmas everyone! (Ending Blogmas!)

12/25/2014 05:11:00 π.μ.

(Φωτογραφία, πηγή: We heart it)
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!! Το σημερινό post θα είναι πολύ σύντομο, θέλω να σας ευχηθώ για τα Χριστούγεννα και να σας πω λίγα λόγια για το Blogmas, τώρα που τελείωσε (όπως καταλάβατε από τον τίτλο)! Από την ώρα που έφτιαξα το blog, είχα προγραμματίσει ότι θα κάνω αυτά τα Χριστούγεννα, σειρά με Χριστουγεννιάτικα posts! Ήδη από το Νοέμβριο τα είχα προγραμματίσει όλα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Βέβαια, όταν προγραμματίζουμε κάτι, δεν είναι σίγουρο ότι θα πάει όπως θέλουμε..Για αυτό ήδη από το 2ο post, τα πράγματα πήγαιναν λίγο στραβά (αυτός είναι και ο λόγος που δεν ήμουν πολύ συνεπής με τα posts μου, δεν ανέβαιναν μέρα παρά μέρα όπως είχα προγραμματίσει). Συν ότι είμαι τρίτη λυκείου και είναι ήδη πιεσμένα τα πράγματα με τα μαθήματα, ειδικά αυτό το μήνα με τα διαγωνίσματα (λες και είχαν συνωμοτήσει όλα εναντίον μου!). Εν πάσει περιπτώσει, τελείωσε η σειρά με το Blogmas, παρ' όλες τις αναποδιές που έτυχαν. Σε γενικές γραμμές το ευχαριστήθηκα, μου άρεσε πολύ! Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι τώρα ξέρω τι να προσέξω και πως να οργανωθώ καλύτερα για τις επόμενες χρονιές!! Ελπίζω να σας άρεσαν τα posts αυτού του μήνα, γενικά το Blogmas σαν ιδέα είδα ότι σας άρεσε!! Υπάρχουν μερικά posts που δεν πρόλαβα να κάνω, όπως makeup tutorials, nail tutorials, κ.λ.π, αλλά σκοπεύω να τα ανεβάσω πριν την Πρωτοχρονιά! Stay tuned <3 Λοιπόν, συνοψίζοντας, μαζί με τα Χριστούγεννα τελείωσε και το Blogmas (για φέτος τουλάχιστον)! Ελπίζω να σας άρεσε η όλη ιδέα! Σας εύχομαι καλά Χριστούγεννα, να περάσετε πολύ ωραία τις γιορτές, να ξεκουραστείτε, να κοιμηθείτε και να φάτε (το επιβάλλουν οι μέρες!!) Θα κάτσω κι εγώ μερικές μέρες να ξεκουραστώ και θα επιστρέψω με πολλές καινούργιες, φρέσκες ιδέες! Οπότε εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε..
Να περνάτε καλά, πολλά φιλιά και καλές γιορτές!! xx
(Φωτογραφία, πηγή: We heart it)

You Might Also Like

0 σχόλια