Blogmas: My favourite Christmas songs

12/03/2014 12:11:00 μ.μ.

(Φωτογραφία, πηγή: We heart it)
Σήμερα σας έχω το δεύτερο post της καινούργιας σειράς ''Blogmas''! Όσοι δεν ξέρετε περί τίνος πρόκειται, μάθετε εδώ . Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ όποτε και να ακούσω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, μπαίνω στο κλίμα των Χριστουγέννων (ακόμα και αν πολλές φορές τα ακούω το καλοκαίρι!), οπότε καταλαβαίνετε ότι τους έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα παλιά, κλασσικά τραγούδια, από Frank Sinatra, Dean Martin κλπ...Βέβαια κολλάω και με μερικά πιο καινούργια από Mariah Carey, Michael Buble και άλλους! Θα δείτε παρακάτω πιο αναλυτικά... :) Θα σας έχω τα αγαπημένα μου Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από το youtube για να τα ακούσετε και να τα απολαύσετε κι εσείς!!
  • Dean Martin - Let it snow

  • Bobby Helms - Jingle bell rock
  • Andy Williams - It's the most beautiful time of the year
  • Frank Sinatra - Have yourself a merry little Christmas
  • Dean Martin - Rudolf the red nosed reindeer
  • Marilyn Monroe - Santa baby
  • Johnny Mercer & Margaret Whiting - Baby it's cold outside
  • Feliz navidad
  • Brenda Lee - Rockin' around the Christmas tree
  • Mariah Carey - All I want for Christmas is you
  • Train - Shake up Christmas
  • Mamacita donde esta Santa Claus (αν και κρύβει συγκινητική ιστορία το τραγούδι, είναι πολύ γλυκό και το τραγούδι και το παιδάκι!)
  • Michael Buble - It's beginning to look a lot like Christmas
  • Michael Buble - Santa Claus is coming to town
  • Michael Buble - Christmas (Baby please come home)
  • Michael Buble -  Holly jolly Christmas


                                       
  • Για το τέλος σας κρατάω κάτι που ανακάλυψα τελευταία. Είναι μια playlist 2 ωρών, στο youtube, με κλασσικά Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Το ωραίο είναι ότι όσο παίζει η playlist δείχνει ένα αναμμένο τζάκι! Φαίνεται τόσο αληθινό, ακούγονται μέχρι και τα ξύλα που καίγονται!! Από τότε που την έχω ανακαλύψει, τη βάζω να παίζει συνέχεια και κάνω δουλειές, γράφω κλπ...είναι τόσο χαλαρωτική και χουχουλιάρικη :P

Αυτό ήταν το σημερινό post, αφιερωμένο στα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια! Είμαι σίγουρη ότι μόλις δημοσιεύσω αυτό το post, θα θυμηθώ 100 ακόμα τραγούδια που μου αρέσουν και δεν τα έγραψα! (Αν και όλα τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια μου αρέσουν, αλλά λέμε τώρα). Πως σας φάνηκε;;; Σίγουρα με τη μια δεν θα τα ακούσετε όλα, αλλά όταν θα θέλετε να μπείτε λίγο στο πνεύμα των Χριστουγέννων, έχετε υπόψιν σας αυτό το post :) Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά <3






You Might Also Like

6 σχόλια

  1. yperoxoo.....!!!! euxaristoumee ilianaa.....p mass thimisess tosaa uperoxa tragoudia...!!! perimenoo to epomenoo post....me agwnia...!!!! euxomai na nai suntagi...!!! filiaaaaaa....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Κάνε υπομονή και θα μάθεις :D Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Πολλή ωραία ιδέα του blogmas και οι μουσικές επιλογές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το "baby it's cold outside" είναι από τα πιο γλυκά τραγούδια για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ φέτος το άκουσα και είναι όντως πάρα πολύ ωραίο και γλυκό τραγούδι..μου βγάζει μια αφέλεια...Πολλά φιλιά!! :)

      Διαγραφή