Wake me Up Foundation by Rimmel London

8/05/2016 04:26:00 π.μ.

Αν γενικά είσαι makeup addict και παρακολουθείς τις νέες κυκλοφορίες καλλυντικών στην Ελλάδα, δε μπορεί να μην έχεις μάθει ότι επιτέλους η πολυσυζητημένη και πολυ-αγαπημένη αγγλική εταιρία Rimmel London, ήρθε στην Ελλάδα! Εγώ το ανακάλυψα τυχαία κάνοντας μερικά ψώνια στο Hondos Center στο Αιγάλεω και βλέποντας το stand της εταιρίας έπαθα ένα μικρό (βασικά μεγάλο) σοκ, δεν πίστευα στα μάτια μου, καθώς δεν είχα ακούσει και τίποτα σχετικά με τον ερχομό των προϊόντων της εταιρίας στην Ελλάδα. Αμέσως περιεργάστηκα το stand και -εφόσον δεν επέτρεπα στον εαυτό μου να φύγει με άδεια χέρια- αποφάσισα να αγοράσω το foundation ''Wake me Up'' το οποίο ήθελα να το δοκιμάσω καιρό γιατί είχα ακούσει πολύ καλές κριτικές για αυτό το προϊόν από ξένες youtubers/bloggers και επίσης έχω χρησιμοποιήσει το concealer της ίδιας σειράς και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Το δοκίμασα αρκετές φορές και πλέον νομίζω ότι έχω σχηματίσει μια γνώμη για αυτό το προϊόν και μπορώ να κάνω review! Αν σας ενδιαφέρει, just keep reading..
Ξεκινώντας από τη συσκευασία μου αρέσει που έρχεται σε ένα κομψό γυάλινο μπουκαλάκι με πλαστικό καπάκι και μια πολύ βολική αντλία. Το θετικό με την αντλία είναι ότι ελέγχεις την ποσότητα του προϊόντος που βγαίνει και έτσι δεν το σπαταλάς, ούτε λερώνεις τα πάντα (ξέρεις, όπως η άβολη στιγμή που βρίσκεις makeup ακόμα και στη γούνα του σκύλου σου χαχα :P) Με ένα πάτημα της αντλίας βγαίνει προϊόν αρκετό για να καλύψει ελαφρά όλο το πρόσωπο ενώ με 2 πατήματα της αντλίας έχεις ποσότητα foundantion για να καλύψεις εντελώς όλο το πρόσωπο και λίγο το λαιμό.
Το foundation βγαίνει σε αρκετές αποχρώσεις. Εγώ όταν διάλεξα τη δική μου με βοήθησε η κοπέλα που ήταν υπεύθυνη για το stand και μου έδωσε τη συγκεκριμένη απόχρωση, Νο. 200 ''Soft Beige''. Εγώ ήθελα να πάρω την απόχρωση ''Ivory'', την ίδια απόχρωση με το concealer μου δηλαδή αλλά επειδή έχω μαυρίσει λίγο από τον ήλιο, τη συγκεκριμένη περίοδο μου ταίριαζε καλύτερα χρωματικά η απόχρωση που αγόρασα. Θετικό είναι το γεγονός ότι έχει δείκτη προστασίας (SPF 15) οπότε έχετε μια κάλυψη όταν βγαίνετε έξω τις ώρες που ο ήλιος καίει. Επίσης έχει μέσα βιταμίνη C για ενυδάτωση (έχω παρατηρήσει ότι αν το βάλω στο πρόσωπο μου χωρίς να έχω βάλει κάποια ενυδατική κρέμα πρώτα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλώνεται το ίδιο εύκολα και αφήνει αποτέλεσμα σαν να ήταν ήδη ενυδατωμένη η επιδερμίδα μου!).
Ας δούμε όμως τώρα στην πράξη πως είναι το προϊόν...Έχει παχύρρευστη υφή που δεν ''τρέχει'' και απλώνεται πολύ εύκολα. Δεν το νιώθεις λιπαρό αν και εγώ προσωπικά το νιώθω λίγο βαρύ στο πρόσωπο μου, λόγω ζέστης (γενικά δεν αντέχω πολλά πράγματα στο πρόσωπο μου το καλοκαίρι). Δεν αφήνει ματ αποτέλεσμα, δε γυαλίζεις όμως και από χιλιόμετρα. Έχει μέσα μικροσκοπικό shimmer (δεν το παρατηρεί κάποιος μόνο αν είναι 4-5 εκατοστά μακριά από το πρόσωπο σου) το οποίο δίνει στο πρόσωπο μια λάμψη υγείας, σαν να πίνετε 4 λίτρα νερό την ημέρα (πράγμα που στην περίπτωση μου δε γίνεται, όποτε με βοηθάει το shimmer). Το foundation μένει μερικές ώρες στο πρόσωπο, περίπου 6 ώρες (αν λόγω ζέστης αρχίσετε να ιδρώνετε, θα φύγει πολύ πιο γρήγορα!). Μετά αρχίζει να φεύγει, χωρίς όμως να πασαλείβει το πρόσωπο ή να μαζεύει σε ένα συγκεκριμένο σημείο, απλώς φεύγει χωρίς να το καταλάβεις. Το καταλαβαίνεις όταν πας να ξεβαφτείς και βγαίνει ελάχιστη ποσότητα από το πρόσωπο. 
Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι είναι ένα αξιοπρεπές foundation, σε καλή τιμή (περίπου 14 ευρώ). Δεν το συνιστώ τους καλοκαιρινούς μήνες που έχει πολύ ζέστη, ιδρώνουμε πιο εύκολα οπότε δεν μπορεί να μείνει για πολύ στο πρόσωπο plus ότι θα το νιώθετε λίγο πιο βαρύ στο πρόσωπο. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο προϊόν θα είναι super όταν θα αρχίσει το φθινόπωρο και τα κρύα, εκεί θα φανεί η πραγματική του διάρκεια. (Note to self: Το φθινόπωρο να αγοράσω την πιο ανοιχτή απόχρωση!). 

Αυτή ήταν η γνώμη και οι εντυπώσεις μου από το foundation ''Wake me Up'' της Rimmel London! Ελπίζω να σας άρεσε το review. Πείτε μου στα σχόλια αν το βρήκατε ενημερωτικό και αν σας βοήθησε για μελλοντικές αγορές σας. Επίσης γράψτε μου αν έχετε δοκιμάσει (ή θέλετε να δοκιμάσετε) το συγκεκριμένο προϊόν! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. μμ!πολύ κατατοπιστικό ποστ.Θα το δοκιμάσω κι εγώ σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, χαίρομαι που το βρήκες χρήσιμο!! :) Ελπίζω να το δοκιμάσεις και να σου αρέσει πολύ, πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή