Skincare Routine 2016 | Updated

1/05/2016 01:38:00 π.μ.

Για το πρώτο post του 2016 σκέφτηκα να γράψω για τη ρουτίνα περιποίησης προσώπου που ακολουθώ τους τελευταίους μήνες. Τελευταία φορά που σας έδειξα την περιποίηση του προσώπου μου που ακολουθώ καθημερινά, ήταν πριν από 1 χρόνο, οπότε όπως καταλαβαίνετε, έχουν αλλάξει εντελώς τα προϊόντα. Βέβαια πάνω-κάτω τα ''βήματα'' μένουν ίδια και χρησιμοποιώ μόνο τα απολύτως απαραίτητα προϊόντα, αλλά σκέφτηκα ότι ίσως ενδιαφέρει κάποια από εσάς να δείτε αναλυτικά ποια είναι αυτά. Σε αυτό το σημείο να σας πω ότι την ίδια ρουτίνα περιποίησης χρησιμοποιώ το πρωί και το βράδυ, το μόνο που αλλάζει είναι ότι το πρωί δεν χρησιμοποιώ γαλάκτωμα καθαρισμού για το μακιγιάζ (νομίζω είναι προφανής ο λόγος... :P). Πάμε όμως να ξεκινήσουμε να τα δούμε αναλυτικά;;
Αρχικά ξεβάφω το προσώπου μου με το γαλάκτωμα καθαρισμού προσώπου/ματιών με εκχύλισμα ροδιού και σταφυλιού από το Carrefour. Έχω χρησιμοποιήσει και καλύτερα ξεβαφτικά προσώπου, αλλά αυτή τη στιγμή έχω αυτό και (πάλι καλά) την κάνει τη δουλειά του. Αν δεν έχω βαφτεί καθόλου μέσα στη μέρα, το παραλείπω αυτό το βήμα.
Στη συνέχεια, χρησιμοποιώ το gel καθαρισμού ''Pure Skin face wash'' από την Oriflame για να καθαρίσει εντελώς το προσώπου μου από το γαλάκτωμα καθαρισμού και τα υπολείμματα μακιγιάζ που μπορεί να έχουν μείνει. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το συγκεκριμένο προϊόν γιατί καταλαβαίνεις ότι καθαρίζει το πρόσωπο χωρίς να το ξηραίνει και να ''τραβιέται''. 
Σειρά έχει η ενυδάτωση. Χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα ''Oxygen boost day cream'' για κανονικά/μεικτά δέρματα από την Oriflame. Την είχα και στα αγαπημένα του Δεκεμβρίου (δείτε το εδώ), γιατί απορροφάται αμέσως, δεν βγάζει λιπαρότητα και χρειάζεται μικρή ποσότητα για όλο το πρόσωπο. Από εμένα παίρνει και ένα πόντο παραπάνω γιατί είναι σε γυάλινο βαζάκι, και μου αρέσει πολύ :)
Έπειτα, αφού τελειώσαμε με την ενυδάτωση του προσώπου, περνάμε στην ενυδάτωση των χειλιών που είναι πολύ σημαντική τώρα με το κρύο. Για αυτή τη δουλειά εμπιστεύομαι μόνο το πολυ-αγαπημένο μου ''Tender Care protecting balm with organic honey'' από την Oriflame. Σας έχω μιλήσει ουκ ολίγες φορές για αυτά τα lip balms οπότε δεν θα επεκταθώ περισσότερο!
Το τελευταίο βήμα είναι να βάλω λίγη από την κολώνια τύπου '' Jean Paul Gaultier Classique''. Μου αρέσει πολύ το άρωμα αυτής της κολόνιας γιατί είναι λίγο βαρύ και πλούσιο. Με χαλαρώνει και με κάνει να αισθάνομαι άνετα αυτή η μυρωδιά!
Και κάπου εδώ έχει τελειώσει η ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου! Ελπίζω να σας άρεσε :) Όπως είδατε ακολουθώ τα άκρως απαραίτητα βήματα και δεν χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα. Πείτε μου στα σχόλια αν έχουμε κάποιο κοινό προϊόν περιποίησης αλλά επίσης αν σας άρεσε αυτό το post! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολυ απλή και εύκολη η ρουτίνα που ακολουθείς!
    Τα αρώματα τύπου από maison de la parfumerie τα λατρεύω και έχω μια θεωρία ότι είναι καλύτερα και από τα αυθεντικά αν βάλεις essence!!!
    Φιλάκια
    Αθανασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ κι εγώ σε αυτό με τα αρωματάκια τύπου από αυτό το μαγαζί, μερικές φορές μου μυρίζουν πολύ πιο ωραία από τα αυθεντικά! :) Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου, πολλά φιλιά!! xx

      Διαγραφή