Happy New Year & Fresh blogging start

1/03/2016 09:51:00 π.μ.

Καλή χρονιά σε όλους και χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα!! Έφτασε επιτέλους το 2016 και ειλικρινά ελπίζω σε όλους να είναι μακράν καλύτερο από το 2015, το οποίο για πάρα πολλούς ήταν χάλια. Για εμένα ήταν μια πολύ μπερδεμένη χρονιά καθώς έγιναν κάποια πολύ καλά πράγματα και κάποια πολύ άσχημα. Αν με ρώταγε κάποιος τι ήταν το χειρότερο και τι το καλύτερο που έγινε τη χρονιά που μας πέρασε θα έλεγα τα εξής : Το χειρότερο πράγμα που έγινε ήταν που το Μάιο χάσαμε τη γιαγιά μου και ήταν η πρώτη φορά που βίωσα απώλεια τόσο κοντινού μου ανθρώπου, τα είχα χάσει. Βέβαια αυτά τα πράγματα ούτε μπορείς να τα προβλέψεις, ούτε να τα σταματήσεις, δυστυχώς. Απλώς τα δέχεσαι και κάποια στιγμή πας παρακάτω. Τώρα όσον αφορά το καλύτερο που έγινε το 2015, θα έλεγα ότι ήταν ό,τι αφορούσε το blog. Όλα πήγαν πολύ καλά φέτος και όσο πλησίαζε το '15 στο τέλος του, τόσο πιο ωραία πήγαιναν όλα. Το έχω πει πολλές φορές ότι αυτή τη στιγμή περνάω μια από τις καλύτερες (από δημιουργικής απόψεως) φάσεις. Εν ολίγοις, συνέβησαν κάποια πολύ άσχημα και κάποια πολύ όμορφα πράγματα τη χρονιά που μας πέρασε. Επειδή όμως πέρασε και έφυγε αυτή η χρονιά, ας πάμε να δούμε τι κάνουμε στο μέλλον, στο ''φρέσκο'' 2016!

Όπως προείπα, περνάω μια πολύ δημιουργική φάση, που έχω πολλές καινούργιες ιδέες για το blog και νομίζω ότι δεν θα μου φτάσει ο χρόνος! Εδώ και καιρό σχεδιάζω και προγραμματίζω μερικά καινούργια posts που θα ανέβουν φέτος αλλά και μερικές νέες στήλες, τις οποίες έχω την χαρά να σας τις παρουσιάσω σήμερα! Αρχικά όπως σας είχα ανακοινώσει στις αρχές Δεκεμβρίου, έχω ετοιμάσει μια καινούργια στήλη με reviews από ταινίες και σειρές που βλέπω. Θα λέγεται ''Popcorn & movies'' και υπολογίζω να ξεκινήσει σε λίγες μέρες! Μου αρέσουν πολύ τέτοιους είδους post με προτάσεις για ταινίες, ελπίζω να αρέσουν και σε εσάς όπως επίσης να σας αρέσει η νέα στήλη!
Μια ακόμα στήλη που θα ξεκινήσει σε λίγο καιρό και ήδη την προετοιμάζω, είναι μια στήλη που θα έχει συνταγές για φαγητά απ΄όλο τον κόσμο! Έχω την χαρά να έχω στο φιλικό και οικογενειακό μου περιβάλλον ανθρώπους από διαφορετικές χώρες με διαφορετικές κουλτούρες και τοπικές παραδόσεις. Ενδεικτικά να σας πω από ποια μέρη θα σας δείξω συνταγές : Αγγλία, Κύπρο, Πόντο, Πολωνία, Ρωσία, Τουρκία και πολλά ακόμη! Δεν είμαι σίγουρη ακόμη για τον τίτλο, ίσως την ονομάσω ''International Cuisine'' αλλά δεν είμαι ακόμη σίγουρη. Αν έχετε κάποια πρόταση για όνομα θα χαρώ να τη δω στα σχόλια!! :) Πάντως είμαι ενθουσιασμένη γιατί είναι κάτι εντελώς καινούργιο και νομίζω είναι καλή ιδέα για να μάθουμε μέσα από τα τοπικά φαγητά, διαφορετικές κουλτούρες!
Μια στήλη που έχω σκεφτεί εδώ και λίγες ημέρες, αλλά δεν την έχω επεξεργαστεί καλά, είναι μια όπου θα γράφω posts για λίγο πιο περίεργα θέματα. Όχι απαραίτητα με φαντάσματα και με μεταφυσικά, αλλά για θέματα τα οποία με έχουν προβληματίσει, τα έχω σκεφτεί πολύ και νομίζω έχουν ενδιαφέρον. Άλλωστε θα ήθελα πολύ να ανταλλάξουμε γνώμες πάνω σε τέτοια θέματα. Για να καταλάβετε τη θεματολογία, να σας πω ότι αν κάνω τελικά αυτή τη στήλη (που όλα δείχνουν ότι θα την κάνω απλώς όχι μέσα στις επόμενες μέρες!) θέλω να γράψω για τον ύπνο και τα όνειρα, γιατί είμαι σίγουρη ότι μερικά πράγματα για τα όνειρα και τα στάδια του ύπνου δεν τα γνωρίζει πολύ ο κόσμος και έχουν ενδιαφέρον. Επίσης θα ήθελα να σας μιλήσω και για τη δική μου ''θεωρία'' όσον αφορά το τι γίνεται όταν κάποιος πεθαίνει, κάτι που έχω σκεφτεί και αναθεωρήσει πολύ όταν πέθανε η γιαγιά μου. Επίσης θέλω να σας διαβεβαιώσω, αν σας φαίνεται τρομακτική αυτή η στήλη ή σας ανατριχιάζει, ότι δεν πρόκειται να βάλω κάτι που να είναι τρομακτικό. Ούτε φωτογραφίες τρομακτικές με φαντάσματα κλπ, τίποτα το τρομακτικό ή το ανατριχιαστικό. Και το λέω με τόση σιγουριά, γιατί εγώ είμαι μεγάαααλη φοβητσιάρα και αν βάλω κάτι που με τρομάζει, δεν θα μπαίνω ούτε η ίδια στο blog μου. Trust me. Αυτές λοιπόν ήταν οι καινούργιες στήλες που είχα να σας παρουσιάσω, είμαι ενθουσιασμένη και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε! 

Πέρα βέβαια από τις στήλες, θα έχουμε πολλά καινούργια posts. Μιας και το ανέφερα έχω να σας πω κάτι με το οποίο ελπίζω να ενθουσιαστείτε (εμένα δεν περιγράφεται η χαρά μου!!!): Πήρα μια καινούργια, μικρή (αλλά θαυματουργή!) κάμερα για να κάνω πολλά περισσότερα ''Day in the life'' posts και ίσως ξεκινήσω και το vlogging!! :D Το να πάρω μια μικρή κάμερα, την οποία θα έχω πάντα μαζί μου, το είχα στα μελλοντικά μου σχέδια, αλλά τώρα στα Χριστούγεννα μάζεψα λεφτά και είπα να επισπεύσω την αγορά!! Μου έχετε πει στο παρελθόν ότι σας αρέσουν τα Day in the life posts και έτσι ποντάρω στο ότι θα χαρείτε με το νέο. Πέρα όμως από τα περισσότερα Day in the life posts και (ίσως) vlogs, την αγόρασα και για να βγάζω φωτογραφίες με τέλεια ανάλυση για το Instagram, μιας και το κινητό μου έχει χάλια κάμερα. Οπότε κάντε με follow στο Instagram για να τα λέμε πιο συχνά! Το username μου είναι @ilianaa_mac και θα χαρώ να σας δω εκεί :) 
Βέβαια η καινούργια χρονιά φέρνει μαζί της και πολλά giveaways! Όπως θα θυμάστε, το πρώτο giveaway που έκανα ποτέ, έληξε το Δεκέμβριο και ήταν ένα πακέτο με πολλά δωράκια, για να σας ευχαριστήσω που 2 χρόνια τώρα με διαβάζετε. Τώρα που μου έφυγε το άγχος και έμαθα τη διαδικασία...θα σας τρελάνω στα δωράκια! Stay tuned, ελπίζω να είστε ενθουσιασμένες..!

Αυτά ήταν λοιπόν τα σχέδια μου σχετικά με το blog, για τη νέα χρονιά. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να μπορέσω να κάνω ότι έχω προγραμματίσει και πολλά περισσότερα! Θα ήθελα να μου πείτε στα σχόλια πως σας φαίνονται οι καινούργιες στήλες και αν είστε χαρούμενες που θα έχουμε πολλά Day in the life posts! Επίσης πείτε μου ποια posts θα θέλατε να βλέπετε περισσότερο εδώ στο ''The girly Bible'' αλλά και ποια posts απολαμβάνετε να διαβάζετε περισσότερο, π.χ.: reviews, hauls, προτάσεις για βιβλία, ταινίες, μουσική, συνταγές, tutorials, κατασκευές, διακόσμηση, OOTD κλπ.
Εγώ κλείνοντας να σας ευχηθώ το 2016 να είναι η χρονιά σας και να σας φέρει ό,τι καλύτερο σας στέρησε η προηγούμενη χρονιά! Και φυσικά το 2016 να σας φέρει αγάπη, υγεία, ευτυχία, επιτυχίες και πλατιά χαμόγελα!! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, σε λίγες μέρες, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά Ηλιάνα μου!!Οι ιδέες σου είναι υπέροχες.Θα ήθελα παρακαλώ ένα σπεσιαλ αφιέρωμα σε Πολωνικές συνταγές..πιερότζι, τσουρεκ..κλπ.Τίτλοι για τη στήλη..Word's Foods- Mam around the world -Yummy Stories..είναι μερικά που "κατέβασα".Ότι μας παρουσιάσεις θα είναι υπέροχο, είναι σίγουρη.
    Υ.Γ Μην παραμελήσεις το beaute κομμάτι μονάχα οκ?❤❤ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι ιδέες μου! Νομίζω ότι πιερότζι θα φτιάξω τελικά :) Πολύ ωραίες οι ιδέες σου για το όνομα της στήλης, θα τις λάβω σοβαρά υπόψη μου! Αν και έχω μεγάλη αδυναμία στη μαγειρική και πολλές φορές ''παρασύρομαι'' και γράφω πολλές συνταγές εδώ στο blog, θα προσπαθήσω να ανεβάζω εξίσου και beauty/fashion θέματα :) Ευχαριστώ για το σχόλιο σου, ήταν πολύ χρήσιμο, πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  2. Φέτος είχα κι εγώ, όχι μία αλλά δύο πολύ σημαντικές απώλειες που πραγματικά μου στοίχησαν πολύ..οπότε σε καταλαβαίνω!
    Να είσαι δημιουργική, δυνατή και αισιόδοξη!
    Οι ιδέες σου μου άρεσαν πολύ και ανυπομονώ να δω τις νέες στήλες!!
    Φιλάκια πολλά και Καλή Χρονιά!! (Νάνσυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από το φιλικό μου περιβάλλον βλέπω ότι το 2015 ''πήρε'' πολλούς αγαπημένους ανθρώπους..Δυστυχώς και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι ιδέες! :D Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου Νάνσυ μου, επίσης πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και δημιουργικα με αισιοδοξία και όρεξη για νεα πράγματα που σε κάνουν χαρούμενη!!!
    Με ενδιαφέρει πολυ η διακόσμηση και θα ήθελα να δω από εσένα πολλά τέτοια ποστ!Το day in the life το βρισκω τέλειο και έτσι σε γνωρίζουμε καλύτερα!!
    Συνέχισε έτσι!
    Φιλάκια
    Αθανασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Και εμένα μου αρέσουν πολύ τα ''Day in the life'' posts γιατί ακριβώς μαθαίνεις τον άλλον καλύτερα :) Όσο για τη διακόσμιση, σε λίγες μέρες θα ανεβάσω ένα post σχετικό με διακόσμηση, ελπίζω να σου αρέσει!! Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή