Popcorn & movies | Sex & The City

1/22/2016 01:39:00 π.μ.

Σήμερα ξεκινάμε την καινούργια στήλη ''Popcorn & movies'', yay!! Σχεδιάζω πολύ καιρό αυτή τη στήλη και χαίρομαι που επιτέλους ήρθε η ώρα να την εγκαινιάσουμε! Πριν όμως ξεκινήσουμε με το πρώτο post, να σας εξηγήσω λίγο τι θα βλέπετε σε αυτή τη στήλη. Σε κάθε post θα σας κάνω ένα mini review από διάφορες ταινίες αλλά και σειρές που έχω δει κατά καιρούς. Εντάξει δεν είμαι κριτικός κινηματογράφου αλλά μια άποψη την έχω και εγώ! Νομίζω ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί έχω δει πολλές ταινίες και σειρές, από τις οποίες κάποιες είναι πολύ καλές, κάποιες μέτριες και κάποιες περίεργες...! Όλα θα τα δούμε στη συνέχεια, για κάποιες ταινίες ειδικά, ανυπομονώ να σας μιλήσω, έχουν ενδιαφέρον. Ελπίζω να σας αρέσει η καινούργια στήλη γιατί νομίζω είναι πολύ καλή ιδέα, όταν ψάχνετε να δείτε μια ταινία, να μπαίνετε εδώ στο blog, και να βρίσκετε προτάσεις για πολλές ταινίες και σειρές! Πάνω - κάτω αυτά θα βλέπετε σε αυτή τη στήλη, αν έχετε κάποια ιδέα για να την εμπλουτίσουμε, θα χαρώ να την ακούσω! Για το πρώτο post της καινούργιας στήλης θα σας μιλήσω για την, πασίγνωστη πιστεύω, σειρά ''Sex & the city''. Τουλάχιστον όλες έχουμε ακούσει αυτή τη σειρά και πάνω κάτω θα ξέρετε περί τίνος πρόκειται, αλλά θα σας πω δύο λόγια για όσες δεν ξέρετε...:

Υπόθεση: Μόδα, λάμψη, σχέσεις...Με φόντο την λαμπερή Νέα Υόρκη, τέσσερις φίλες και οι προσωπικές τους ιστορίες για τους άντρες, το σεξ και την καριέρα τους, γίνονται γνωστές σε όλο το Μανχάταν μέσω της στήλης της διάσημης Carrie Bradshaw. Παρακολουθούμε την  Carrie, την Miranda -μια κυνική δικηγόρο-, την Samantha - μια τολμηρή, ταγμένη single και PR Manager αλλά και την Charlotte -τη σεμνή της παρέας που αναζητά τη γαλήνη και τον ιδανικό σύζυγο- και μέσα από την καθημερινότητα τους βλέπουμε τους προβληματισμούς τους. 

Σίγουρα αν έχεις δει τη σειρά θα έχεις ταυτιστεί με κάποια από τις τέσσερις φίλες...εγώ δηλώνω μια μικρή Carrie Bradshaw! Αυτή τη σειρά τη δείχνει στο Macedonia Tv κάθε βράδυ στις 10, συνήθως δείχνει 2 επεισόδια μαζεμένα. Οπότε όπως καταλαβαίνετε, κάθε βράδυ στις 10 είμαι καθηλωμένη στον καναπέ! Και να φανταστείτε αρχικά μου φαινόταν πολύ χαζοχαρούμενο και το σνόμπαρα, αλλά μόλις έκατσα και είδα 2-3 επεισόδια, κόλλησα!!


Δεν είναι αυτοτελή επεισόδια, αλλά και να μην το έχεις δει από την αρχή, μπορείς να μπεις εύκολα στην υπόθεση. Επίσης μου αρέσει που είναι χαλαρή σειρά και την παρακολουθείς ευχάριστα, δεν σε βάζει να προβληματιστείς και να σκεφτείς. 


Ένας άλλος λόγος που έχω κολλήσει τόσο με αυτή τη σειρά είναι γιατί με εμπνέει, και κυρίως με εμπνέει η ζωή της Carrie. Και ποιος δεν έχει ζηλέψει την ντουλάπα της, το στυλ της και τα ρούχα της...Πολύ θα ήθελα να ζω σαν εκείνη, ακόμη και να της μοιάζω σαν εξωτερική εμφάνιση. Όλο τον καιρό που βλέπω το ''Sex & The City'' έχω ''ερωτευτεί'' την Carrie (συνεπώς και τη Sarah Jessica Parker!), και έχω πάθει μια μικρή, αθώα εμμονή μαζί της. 

Δεν ξέρω τι άλλο να πω για αυτή τη σειρά, έχω κολλήσει, με εμπνέει για τους λόγους που σας είπα πιο πάνω και μακάρι να ζούσα λίγο σαν την Carrie Bradshaw (ελάτε, παραδεχθείτε το, όλοι κάποια στιγμή έχουμε πάθει εμμονή με κάποιον πρωταγωνιστή από σειρά ή ταινία, δεν είμαι η μόνη..!!). Αν θέλετε να δείτε μια χαλαρή, γυναικεία σειρά, τότε...Sex & The City με τα 1000!!

Αυτό ήταν το mini review της καινούργιας μας στήλης, ''Popcorn & movies''! Ελπίζω να σας άρεσε! Πείτε μου στα σχόλια, αρχικά, πως σας φάνηκε η καινούργια στήλη. Επίσης πείτε μου αν έχετε δει ποτέ το Sex & The City, πως σας φάνηκε, αλλά και αν δεν το έχετε δει, αν σας έπεισα να του ρίξετε μια ματιά! Α, θα ήθελα να μου προτείνετε την αγαπημένη σας σειρά/ταινία, για να τη δω! Αυτά από εμένα, για την ώρα...Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

P.S.: Αν τελικά θέλετε να ξεκινήσετε να βλέπετε το ''Sex & The City'' τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, μιας και χθες το βράδυ (Πέμπτη 21/1) άρχισε πάλι από την αρχή! Οπότε συντονιστείτε στο Macedonia Tv κάθε βράδυ στις 10!! :)

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο το post σου! Δηλώνω φανατική της σειράς αλλά και των ταινιών την είχα κατεβάσει και την έβλεπα συνεχώς.Πραγματικά πέρα από τη λάμψη που σου δείχνει, βλέπεις και τις ενδιαφέρουσες προσωπικότητες των χαρακτήρων. Συνέχισε τέτοιου είδους Post είναι τέλεια!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε η καινούργια στήλη!!:) Συμφωνώ σε αυτά που είπες για τη σειρά και εγώ έχω γίνει φανατική όπως κατάλαβες! Επίσης έχω δει 2-3 φορές και τις 2 ταινίες τους..! Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου, πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή