Oriflame Love Nature Face toner & Creamy Cleanser | New In

3/29/2016 03:15:00 π.μ.

Πριν από λίγες μέρες μου ήρθαν 2 υπέροχα δωράκια από τη θεία μου, η οποία δουλεύει στην Oriflame και πάντα με σκέφτεται (δεν έχω παράπονο..!). Τα δωράκια ήταν ένα κρεμώδες καθαριστικό προσώπου με χαμομήλι και ένα face toner από την ίδια σειρά, ''Love Nature''! Σκέφτηκα λοιπόν σήμερα να σας κάνω μία mini παρουσίαση και να σας πω τις εντυπώσεις μου, αυτές τις 4-5 φορές που τα έχω χρησιμοποιήσει. Όπως καταλαβαίνετε δεν θα είναι ακριβώς review μιας και δεν τα χρησιμοποιώ αρκετό καιρό για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Ας ξεκινήσουμε όμως...
Μόλις άνοιξα την τσάντα και είδα αυτά τα 2 προϊόντα χάρηκα πολύ γιατί με την πρώτη ματιά με κέρδισαν οι συσκευασίες -που είναι minimal και ανοιξιάτικες-, στη συνέχεια μου άρεσε που το ένα προϊόν είναι face toner μιας και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ (απ' όσο θυμάμαι!). Τέλος, τα προϊόντα πήραν ακόμα ένα πόντο από εμένα, επειδή έχουν χαμομήλι, που σημαίνει ότι θα είναι καταπραϋντικά και ελαφριά, κάτι που χρειαζόμουν μιας και τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ ένα hardcore καθαριστικό προσώπου για την ακμή και θέλω να δώσω στο πρόσωπο μου ένα διάλειμμα. 
Το καθαριστικό προσώπου είναι στα 125 ml -καλή ποσότητα αν σκεφτείς ότι χρειάζεσαι λίγο προϊόν για όλο το πρόσωπο- και (απ' ότι είδα στον κατάλογο) κόστισε 5,99 ευρώ. Το face toner από την άλλη, είναι στα 150 ml και κόστισε επίσης 5,99 ευρώ. 

Τα χρησιμοποίησα την πρώτη φορά και ήρθε η ώρα να σας πω εντυπώσεις...
Ας ξεκινήσουμε με το καθαριστικό προσώπου. Δεν θυμάμαι να έχω χρησιμοποιήσει ξανά κάποιο κρεμώδες καθαριστικό και είναι η αλήθεια ότι ήταν λιγάκι παράξενο. Ήταν σα να έβαζα ενυδατική για να καθαρίσω το πρόσωπο μου, απλά μου φαινόταν λάθος. Είμαι από τους τύπους που αν δεν κάνει αφρό ένα καθαριστικό προϊόν, νιώθω ότι δεν καθαρίζει. Μάλλον όμως είναι ιδέα μου, θα είναι που δεν το έχω συνηθίσει ακόμα. Πάντως, αφού ξέπλυνα το πρόσωπο μου, μετά ένιωθα την επιδερμίδα μου λεία και απαλή!
Περνάμε τώρα στο δεύτερο προϊόν, το face toner...Απ΄ όσο ξέρω, ρίχνεις σε ένα βαμβάκι μερικές σταγόνες από το προϊόν, το απλώνεις σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό και στη συνέχεια βάζεις την ενυδατική. Ήταν μια ευχάριστη διαδικασία, γιατί το προϊόν ήταν δροσερό, ήπιο, δεν με έτσουζε, και ένιωθα σαν να έβαζα νεράκι στο πρόσωπο μου. Σχεδόν ένιωθα σα να χρησιμοποιούσα το νεράκι της Bioderma, ως προς την αίσθηση. Υποθέτω τα όποια αποτελέσματα θα φανούν μετά από αρκετό καιρό χρήσης. Πάντως για την ώρα είναι ακόμα μια ευχάριστη διαδικασία στη ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου!

Και κάπου εδώ τελείωσε και το σημερινό post...Σε γενικές γραμμές μου αρέσουν αυτά τα προϊόντα και χαίρομαι που έχω την ευκαιρία να τα δοκιμάσω! Θα σας κρατάω ενήμερους για τα αποτελέσματα ή αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα. Πείτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε αυτό το post, αν σας φάνηκε χρήσιμο για μελλοντικές αγορές σας και επίσης, πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά και πως σας φάνηκε! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια