Popcorn & movies | Life of Brian

3/25/2016 12:41:00 π.μ.

Τη Δευτέρα το πρωί ξύπνησα πολύ νωρίς (7 παρά) και δεν ήξερα τι να κάνω για να περάσει η ώρα, μέχρι τις 11 που έπρεπε να βγω για κάποιες εξωτερικές δουλειές. Και έκανα κάτι που δεν το συνηθίζω, ειδικά τα πρωινά: έκατσα να δω ταινία στον υπολογιστή. Δεν ήξερα ακριβώς τι είδους ταινία ήθελα να δω, μέχρι που μου ήρθε στο μυαλό μια ταινία που μου είχε πει ο μπαμπάς μου ότι όταν την είχε δει είχε κάνει καινούργιο συκώτι από τα γέλια. Η ταινία λέγεται ''Ένας προφήτης, μα τι προφήτης!'' (Life of Brian) και είναι των Monty Python. Γενικά οι Pythons έγιναν γνωστοί για τη διάσταση που έδιναν σε καθημερινά προβλήματα και προβληματισμούς γύρω από την κοινωνία, τη θρησκεία και το χρήμα, μέσα από τις κωμικές και σατιρικές ταινίες τους, χρησιμοποιώντας συχνά το μαύρο χιούμορ και την ειρωνεία. Θυμήθηκα λοιπόν ότι μου άρεσε το trailer αυτής της ταινίας, οπότε την έψαξα online, την είδα και τώρα είναι η ώρα να σας πω πως μου φάνηκε!

Υπόθεση:
Ο Μπράιαν γεννήθηκε σε ένα στάβλο την ημέρα των Χριστουγέννων, ακριβώς δίπλα από εκεί που γεννήθηκε ξέρετε ποιος. Οι Τρεις Μάγοι με τα δώρα φτάνουν στο στάβλο και τα αποθέτουν στα πόδια των, όταν όμως το αστέρι προχωρά, καταλαβαίνουν το λάθος τους και παραδίδουν τα δώρα τους στο διπλανό στάβλο. Αυτή είναι η ιστορία της ζωής του Μπράιαν: πάντα κατά λάθος, όλοι νομίζουν πως είναι ο Μεσσίας. Το πρόβλημα είναι πως εκείνος δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να τους πείσει πως δεν πρέπει και να σταυρωθεί κατά λάθος!

Trailer:
Γενικά όλη η ταινία διαπραγματεύεται και ''γελοιοποιεί'' το πόσο εύκολα πείθονται οι άνθρωποι σχετικά με τις θρησκείες, τις προφητείες και τα θαύματα. Είναι αστείο αν σκεφτείς ότι κάπως έτσι έκαναν κάποτε οι άνθρωποι για το Θεό τους -βέβαια ακόμα και σήμερα υπάρχουν αυτοί που θα πιστεύουν ότι και να τους πουν σχετικά με τη θρησκεία τους, χωρίς να έχουν κριτική σκέψη. Το έργο δεν θα έλεγα ότι προσβάλλει το χριστιανισμό, ποιο πολύ θα έλεγα ότι σατιρίζει τους ανθρώπους και τη σχέση με το Θεό τους, παρά τη θρησκεία από μόνη της.

Μου άρεσε γιατί σου προκαλεί αυθεντικό (και άφθονο) γέλιο από την πρώτη κιόλας σκηνή! Μια από τις πιο αστείες σκηνές για εμένα, ήταν το σημείο του λιθοβολισμού (όταν τη δείτε θα καταλάβετε!). Επίσης η ταινία τελείωνε με τη θεϊκή σκηνή όπου ήταν περίπου 10 άτομα που τους είχαν σταυρώσει και όσο ήταν πάνω στο σταυρό τραγούδαγαν το ''always look on the bright side of life'' (τελείως ειρωνικό) χαχαχα...δείτε λίγο από τη συγκεκριμένη σκηνή παρακάτω για να πάρετε μια ιδέα για όλο το έργο..:
Σε γενικές γραμμές είναι μια πολύ καλή ταινία, με εύστοχο χιούμορ και άφθονες στιγμές γέλιου. Την προτείνω φυσικά να τη δείτε όλοι! Σίγουρα θα ψάξω και άλλες ταινίες από τους Pythons, ελπίζω να είναι τόσο καλές όσο το ''Ένας προφήτης, μα τι προφήτης''!

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ''Popcorn & movies'' post. Πείτε μου στα σχόλια αν σας τράβηξε το ενδιαφέρον να τη δείτε αλλά και αν την έχετε δει, πως σας φάνηκε! Επίσης γράψτε μου μια αγαπημένη σας κωμωδία, για να την δω και εγώ! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!
(Φωτογραφία, πηγή: Google images)

You Might Also Like

0 σχόλια