Most loved in December | Monthly Favourites

12/26/2015 07:45:00 π.μ.

Γεια σας και χρόνια πολλά! Σήμερα, εφόσον τελειώνει ο μήνας, έχουμε τα αγαπημένα του Δεκεμβρίου. Βέβαια αυτό το post με αγαπημένα είναι ξεχωριστό, μιας και είναι το τελευταίο post με αγαπημένα που γράφω το 2015...με το καλό, το επόμενο τέτοιο post θα είναι τον Ιανουάριο του 2016! Αρχικά σκέφτηκα να κάνω ένα post με τα 15 αγαπημένα προϊόντα του 2015, αλλά επειδή ήταν αρκετά και δεν είμαι καλή στο να διαλέγω, είπα να γράψω απλώς για το Δεκέμβριο. Δεν έχω πάρα πολλά πραγματάκια για αυτό πάμε να ξεκινήσουμε!

  • Golden Rose matte lipstick crayon No.1 & No.14: Αυτό το μήνα τα καλλυντικά Golden Rose είχαν την τιμητική τους, μιας και είχαμε νέες προσθήκες προϊόντων από αυτή την εταιρία. Ως φανατική θαυμάστρια των κραγιόν της σειράς ''velvet matte'' ήθελα πολύ να δοκιμάσω και τα matte κραγιόν σε μορφή μολυβιού. Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια κατά καιρούς, είναι και οικονομικά (3,50 ευρώ) οπότε δεν ήθελα πολύ για να πάω στο κατάστημα και να αρχίσω να κάνω swatch πάνω στο χέρι μου όλες τις αποχρώσεις. Εν τέλει, αγόρασα 2 κραγιόν: το No.1, ένα σκούρο καφέ με κόκκινους υποτόνους και το No. 14, ένα nude ανοιχτό καφέ χρώμα. Μου αρέσουν πάρα πολύ και από τότε που τα αγόρασα, τα φοράω συνέχεια. Stay tuned γιατί σε λίγο καιρό ανεβαίνει αναλυτικό post για αυτά τα κραγιόν! Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πάρω πολύ σύντομα και άλλες αποχρώσεις!!

  • Golden Rose ''Dream eyebrow pencil'' No.302 : Σας είπα ότι σε αυτά τα αγαπημένα η Golden Rose πρωταγωνιστεί. Δεν θυμάμαι αν σας το έχω ξαναπεί, αλλά εκτός από ένα διάφανο gel φρυδιών από το H&M δεν βάλει τίποτα άλλο πάνω στα φρύδια μου. Είμαι τυχερή γιατί έχω από φυσικού μου πυκνά φρύδια αλλά εδώ και πάρα πολύ καιρό ήθελα να μάθω να τα βάφω. Είχα κάνει μερικές πολύ αποτυχημένες προσπάθειες για να τα γεμίσω με σκιά (!!!) και έκτοτε τα παράτησα. Στο μαγαζάκι κοντά στη γειτονιά μου, που πουλάει προϊόντα της Golden Rose, είδα ότι είχαν φέρει μια σειρά με μολύβια φρυδιών σε πάρα πολύ καλή τιμή (2,20 ευρώ!), οπότε με τη βοήθεια της κοπέλας που έχει το κατάστημα, αγόρασα αυτή την απόχρωση. Έχω ενθουσιαστεί με το πόσο εύκολο και γρήγορο είναι να γεμίσω τα φρύδια μου! Αν και όπως είπα έχω πυκνά φρύδια, έχει μεγάλη διαφορά όταν τα γεμίζω με το μολύβι! Πλέον έχει γίνει συνήθεια και το κάνω με κλειστά μάτια.


  • H&M nail polish ''Glittery dream'': Αν και δεν δηλώνω μεγάλη fan των top coat με glitter, το αποτέλεσμα που δίνει αυτό το top coat στα νύχια μου με έχει μαγέψει! Ιδανικά ταιριάζει με σκούρο βερνίκι, αυτό το συνδυασμό τον είχα στα νύχια μου τις μέρες των Χριστουγέννων. Δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο, δείτε και μόνοι σας τις φωτογραφίες! 

  • Oriflame Optimals oxygen boost day cream (normal/combination skin) : Πάνω στην ώρα που μου τελείωνε η ενυδατική μου, η θεία μου, μου έκανε δώρο αυτή την κρέμα από την Oriflame. Σαν πρώτη όψη, μου άρεσε που είναι σε γυάλινο βαζάκι και που η κρέμα είναι ελαφριά και δροσερή. Απορροφάται σε δευτερόλεπτα και δεν βγάζει λιπαρότητα. Χρειάζεται μικρή ποσότητα για όλο το πρόσωπο. Εν ολίγοις, τη χρησιμοποιούσα όλο το μήνα και μου άρεσε αρκετά!
  • Noxzema body wash ''Talc'': Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω κάποιο αφρόλουτρο από τη Noxzema και έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη! Με λίγη ποσότητα στο σφουγγαράκι κάνει πολύ μαλακό αφρό, νιώθεις ότι καθαρίζει και η μυρωδιά  του Talc είναι φανταστική, με ''καθαρίζει'' πνευματικά, με ηρεμεί όσο δύσκολη μέρα και να είχα! Ευτυχώς είναι μεγάλη ποσότητα και αργεί να τελειώσει...!
  • Head & Shoulders classic shampoo: Εγώ όπως ξέρετε είμαι φανατική των σαμπουάν ''Syoss''. Τον τελευταίο καιρό όμως είχα εμφανίσει πάρα πολύ πιτυρίδα και η κολλητή μου, μου είπε ότι ήταν από το Syoss γιατί και εκείνη είχε πάθει το ίδιο πράγμα. Aναγκάστηκα λοιπόν να χρησιμοποιήσω για λίγο καιρό κάποιο άλλο σαμπουάν κατά της πιτυρίδας, έτσι ξεκίνησα να λούζομαι με το Head & Shoulders. Μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν είδα από την 2η-3η μέρα να μειώνεται δραματικά η πιτυρίδα!! Μπορεί να μην αφήνει το μαλακό αποτέλεσμα που αφήνει το Syoss στα μαλλιά μετά το λούσιμο, αλλά τουλάχιστον με έχει απαλλάξει από το πρόβλημα της πιτυρίδας :)
  • Μαύρο ζιβάγκο: Περνάμε στο τελευταίο, λίγο ''άκυρο'' αγαπημένο του μήνα, ένα μαύρο ζιβάγκο. Παιδιά, το φορούσα όσο περισσότερο μπορούσα όλο το Δεκέμβριο!! Δεν είναι δικό μου, απλώς το βρήκαμε στην ντουλάπα με τα χειμωνιάτικα, κανείς δεν το ήθελε, οπότε το πήρα εγώ. Είναι πολύ ζεστό και ''βαρύ ρούχο'', ιδανικό για τις μέρες που είχε τσουχτερό κρύο! Επίσης το γεγονός ότι είναι ζιβάγκο, το αποθέωσε στα μάτια μου, μιας και φέτος έχω μια εμμονή με τα ζιβάγκο, μου αρέσουν πάρα πολύ. 

Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα του Δεκεμβρίου, τα τελευταία αγαπημένα του 2015! Πως σας φάνηκε αυτό το post;; Είχαμε κάποιο κοινό αγαπημένο;; Πείτε μου στα σχόλια τι ξεχωρίσατε εσείς το μήνα που πέρασε και επίσης γράψτε μου πως περάσατε τις μέρες των Χριστουγέννων! Εγώ πάντως πέρασε πάρα πολύ όμορφα, καλύτερα απ' όσο περίμενα :) Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πολυ μαρεσαν ολα !!!Προιοντα golden rose που βρισκεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν :) Προϊόντα Golden Rose μπορείς να βρεις και σε ηλεκτρονικά ελληνικά καταστήματα (bebeauty.gr) αλλά και στο Hondos Center (σε μερικά καταστήματα δεν έχουν βέβαια, αλλά στα περισσότερα έχουν stands) αλλά και μαγαζάκια που πουλάνε φθηνά καλλυντικά :) Καλύτερα googlαρε την περιοχή σου και το Golden rose και ίσως σου βγάλει μερικά καταστήματα κοντά σου που τα πουλάνε :) Ελπίζω να σε βοήθησα, πολλά φιλιά Αθανασία μου xx

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ!!!!Φυσικά και βοηθησες••!!!!
    Φιλάκια 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή