Baby Icon Bags Photoshoot

6/06/2016 02:41:00 π.μ.

Πριν από λίγες μέρες είχα ακόμη μια ευκαιρία να συνεργαστώ με την εταιρία Bags Icon (δείτε τις άλλες 2 φωτογραφίσεις εδώ και εδώ) για τη φωτογράφιση της συλλογής τους με παιδικές τσάντες, που θα κάνουν τη ζωή της κάθε μανούλας λίγο πιο εύκολη και ευχάριστη! Όπως βλέπετε τα σχέδια είναι πολύ cute και αγαπησιάρικα, δε γίνεται να δεις τις τσάντες και να μην κάνεις ''awww <3''!


Γενικά όπως βλέπετε το όλο concept ήταν απλό αλλά πολύ παιχνιδιάρικο -κυριολεκτικά παιχνιδιάρικο, με τόσα παιχνίδια που περιτριγυριζόμουν χαχα :) Αυτή η φωτογράφιση ήταν μια ωραία αφορμή να κατεβάσω από το πατάρι τα αρκουδάκια που είχα από μικρή, να τα καθαρίσω και να τους χαρίσω ''μια στιγμή δημοσιότητας'' :P Ένιωσα σαν παιδάκι με τόσα παιχνιδάκια γύρω μου και για λίγα λεπτά σκεφτόμουν την παιδική μου ηλικία, τη νοστάλγησα. Τέλος πάντων, θέλω να καταλήξω ότι την ευχαριστήθηκα αυτή τη φωτογράφιση γιατί έβγαλε έστω και για λίγο στην επιφάνεια το παιδί μου έκρυβα μέσα μου <3 Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω τη γειτόνισσα μου, Νάντια, που με άφησε να κάνω μια μικρή επιδρομή στο παιδικό δωμάτιο των ζουζουνιών της και να ''ξεκλέψω'' μερικά από τα παιχνιδάκια τους :) 
Ελπίζω να σας αρέσει αυτή η συλλογή με τις παιδικές τσάντες της Bags Icon αλλά και οι φωτογραφίες που τράβηξα! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τσάντες, μπείτε στο site www.bagsicon.gr και στη σελίδα τους στο Facebook εδώ. Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκαν!! :) Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια