Agistri Island | Holidays 2015

7/23/2015 09:04:00 π.μ.

Guess who's back, back again!! Αν έχετε διαβάσει τα τελευταία μου posts, θα ξέρετε ότι πήγα με τις κολλητές μου 3 μέρες διακοπές στο Αγκίστρι! Ήταν σημαντικές για εμένα αυτές οι διακοπές γιατί ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα διακοπές χωρίς τους δικούς μου και επίσης η πρώτη φορά που πήγα διακοπές με τις κολλητές μου! Πριν λίγες μέρες γυρίσαμε από το νησί και ειλικρινά τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα..από τη μια χαίρομαι λίγο που γύρισα πίσω για να πω στους δικούς πόσο τέλεια πέρασα και να τους δείξω φωτογραφίες αλλά από την άλλη όπως είναι φυσικό με έπιασε μελαγχολία που γύρισα πάλι στην καθημερινότητα...Όλα ήταν πραγματικά τέλεια...<3

Το ξενοδοχείο που μείναμε (Ακταίον λέγεται) είναι πάνω στην αμμουδιά, πολύ περιποιημένο και με φιλικούς ιδιοκτήτες. Το δωμάτιο που μας δώσανε ήταν το 15 και μόλις το είδαμε μείναμε με το στόμα ανοιχτό! Ήταν αυτό που είχαμε δει στις φωτογραφίες  (ευτυχώς), καθαρό, περιποιημένο, με όλες τις ανέσεις και ένα μπαλκονάκι με την καλύτερη θέα που θα μπορούσαμε να έχουμε: όπου και να κοίταζες έβλεπες θάλασσα!! Όσο και να κοίταζα τη θέα δεν θα τη βαριόμουν ποτέ..! Μάλιστα τα βράδια αφήναμε ανοιχτά τα παντζούρια για να ξυπνάμε το πρωί και να βλέπουμε τη θάλασσα. Την 2η μέρα που ήμασταν εκεί, την Κυριακή το πρωί, ξύπνησα από ένα πορτοκαλί έντονο φως. Κοίταξα το ρολόι και ήταν 6 παρά 20..Κοιτάω έξω από το παράθυρο και εκείνη την ώρα ανέτειλε ο ήλιος..βγήκα και κάθισα για λίγο έξω στο μπαλκονάκι για να χορτάσει το μάτι μου αυτή τη θέα...πραγματικά ήταν όλα τόσο γαλήνια, πρώτη φορά έβλεπα τόσο ωραία ανατολή.. <3
Η θάλασσά που ήταν μπροστά στο ξενοδοχείο ήταν πεντακάθαρη με άμμο και λίγα φύκια στην αρχή αλλά δεν μας ένοιαζε και πολύ. Ήταν σχετικά ρηχή και με δροσερά νερά. Αν και εμένα μου αρέσουν οι θάλασσες που είναι βαθιές και έχουν βότσαλο (το ακριβώς αντίθετο δηλαδή) δεν με χάλασε καθόλου που ήταν έτσι, μια χαρά έκανα τα μπανάκια μου!! Κάθε πρωί, μετά το πρωινό στο μπαλκόνι του δωματίου, κατεβαίναμε στην παραλία για μπάνιο και ηλιοθεραπεία μέχρι αργά το μεσημέρι. Κατάφερα να ''αρπάξω'' και ένα γερό έγκαυμα από τον ήλιο γιατί δεν είχα απλώσει καλά το αντηλιακό στην πλάτη...δεν φαντάζεστε πόσο το μετάνιωσα και τι πόνο τράβηξα! Πάλι καλά που τώρα το έχω πάρει σε μαύρισμα χαχα :P
Όταν φεύγαμε αργά το μεσημέρι από την παραλία πηγαίναμε για φαγητό, είτε σε κάποιο σουβλατζίδικο είτε σε καμιά ταβέρνα! Συγκεκριμένα όλες τις φορές που φάγαμε, πηγαίναμε είτε σε ένα σουβλατζίδικο που είχε πολύχρωμες καρέκλες/τραπεζάκια (και ΤΈΛΕΙΑ σουβλάκια!!), είτε σε μια ταβέρνα που ήταν απέναντι από τη θάλασσα, τα τραπέζια ήταν κάτω από πολλά δέντρα και είχε τρομερή δροσιά. Το πρώτο βράδυ που ήμασταν εκεί, μετά από ένα ποτάκι, στο γυρισμό πήραμε σουβλάκια και πήγαμε να τα φάμε στο μπαλκόνι του δωματίου γιατί θέλαμε να κάνουμε μια έκπληξη στην κολλητή μου που είχε γενέθλια εκείνη τη μέρα! Το καταχάρηκε απ' ότι κατάλαβα, δεν το περίμενε!!
Γενικά είχε ωραίο φαγητό το νησί και λογικές τιμές. Επίσης είχε πολύ όμορφα μικρά σοκάκια που το βράδυ ήταν πολύ φωτισμένα! Επίσης κάτι άλλο που μου άρεσε είναι που το βράδυ μέχρι αργά είχε αρκετό κόσμο να κυκλοφορεί, δεν ήταν ερημιά, οπότε αισθανόσουν πιο άνετα! Γενικά ξεκουραστήκαμε πολύ, χαλαρώσαμε και νιώσαμε αυτό το ''χάσιμο'' που νιώθεις στις διακοπές...χάναμε τις ώρες, δεν είχαμε συγκεκριμένο πρόγραμμα..κάναμε ότι θέλαμε οπότε θέλαμε!
Περνάμε τώρα στις φωτογραφίες που τράβηξα από όλα αυτά που σας είπα πιο πάνω!

(Στη κυριολεξία ''όλη η θάλασσα στα πόδια σου'' <3)

(Αυτά τα πολλά πολλά φωτάκια είναι από την Αίγινα)

(Δε μοιάζει με καρτ ποστάλ;;)

(Θέα από το μπαλκόνι μας, 6 παρά 20 το πρωί)
(...και περίπου 7 το πρωί..)

(Αυτό ήταν πρωινό με θέα...αχ)

(Άραξε ο σκυλάκος στον ίσκιο της ομπρέλας μας :P )

(Μου έτρεχαν τα σάλια όσο έκανα edit τις φωτογραφίες με τα φαγητά...!)

(Στο περίπτερο κοντά στο ξενοδοχείο είχε νερό καρύδας και είπα να το δοκιμάσω. Ήταν τόσο απαίσιο που είπαμε με τη φίλη μου, στο καράβι του γυρισμού, να παίξουμε UNO και να το πιει όποια χάσει. Μαντέψτε ποιος έχασε...)

Αυτές ήταν λοιπόν οι φωτογραφίες από το υπέροχο Αγκίστρι...πραγματικά θέλω να ξαναπάω όσο πιο σύντομα γίνεται! Βέβαια αν και το νησάκι είναι μικρό, δεν καταφέραμε να το γυρίσουμε όλο, για αυτό είπαμε ότι ''πρέπει'' να ξαναπάμε για να δούμε και το υπόλοιπο!! Χαίρομαι που έβγαλα πολλές φωτογραφίες για να μπορώ μετά από λίγα χρόνια να γυρίσω σε αυτό το post και να τα θυμηθώ όλα με κάθε λεπτομέρεια. Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να σας άρεσαν και οι φωτογραφίες! Πείτε μου στα σχόλια τι έχετε κανονίσει εσείς για αυτό το καλοκαίρι! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!