Decorated flower pot | DIY

11/17/2015 12:06:00 π.μ.


Όπως σας είχα πει σε προηγούμενο post, τελευταία έχω πολύ όρεξη να ασχοληθώ με πράγματα και κατασκευές που θέλουν φαντασία και δημιουργικότητα. Μια μέρα λοιπόν καθώς τριγύριζα στο μπαλκόνι είδα αυτό το φυτάκι στην άκρη μέσα σε μια...βαρετή κεραμική πήλινη γλάστρα. Επειδή μου αρέσουν τέτοιου είδους φυτά (έψαξα στο internet και λέγονται παχύφυτα. Το συγκεκριμένο είδος έχει ένα υπέροχο όνομα που δεν το ήξερα: λέγεται χαβόρθια. Η κανονική ονομασία είναι Haworthia fasciata!) και είχα όρεξη να ασχοληθώ με κάτι, σκέφτηκα να το μεταμορφώσω λιγάκι, να το φέρω στα γούστα μου και να το πάρω στο δωμάτιο μου. Αρχικά ήταν αρκετά ταλαιπωρημένο στην παλιά του γειτονιά και αν και δεν ξέρω πολλά από κηπουρική, μου φάνηκε ότι ήταν στα τελευταία του. Το να το ταλαιπωρήσω κι άλλο, βγάζοντας το για μερικές μέρες από το γλαστράκι του ήταν λίγο ρίσκο, αλλά από την άλλη σκέφτηκα ότι μπορεί να πάρει τα πάνω του αν το φροντίζω όπως πρέπει. Σε αυτό το σημείο να πω ότι έχω καταφέρει να ''σκοτώσω'' ακόμα και φυτά που θέλουν πότισμα μια φορά το μήνα, γενικά δεν τα πάω καλά με αυτά. Περιέργως όμως με αυτό το φυτάκι τα έχω καταφέρει μιας και είχα δίκιο και όντως, από τη μέρα που το έβαλα στο καινούργιο του γλαστράκι και θυμάμαι να το περιποιούμαι όπως πρέπει, έχει γίνει σαν καινούργιο! 

Τώρα όσον αφορά τη διακόσμηση της γλαστρούλας, μπορώ να πω ότι αρχικά παιδεύτηκα αρκετά. Τα χρώματα που χρησιμοποίησα είναι άσπρη και μαύρη τέμπερα. Το αρχικό σχέδιο ήταν να βάψω όλο το γλαστράκι γκρι και από μέσα άσπρο ώστε να είναι διακριτικό και minimal το αποτέλεσμα. Επειδή όμως αυτό το σχέδιο δεν λειτούργησε αφού ήθελε πάρα πολλές στρώσεις από το γκρι και το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό (είχα κάνει 6-7 στρώσεις και φαινόταν σαν να είχα κάνει μια στρώση!), μου την έδωσε και άλλαξα πορεία. Άφησα τα πινέλα και πασάλειψα τα χέρια μου με τις τέμπερες κάνοντας ακανόνιστες κινήσεις πάνω στο γλαστράκι ώστε να βγουν αυτά τα σχέδια που βλέπετε. Φρόντισα όταν έπαιρνα τις τέμπερες με το χέρι να μην αναμειγνύονται πάνω στα χέρια μου αλλά πάνω στο γλαστράκι ώστε να βγουν οι διάφορες αποχρώσεις του γκρι - από το πολύ ανοιχτό μέχρι το μαύρο-.


Αν χρησιμοποιήσετε κι εσείς τέμπερες να σας πω ότι με λίγο νερό και μια κίνηση η τέμπερα φεύγει πανεύκολα από το γλαστράκι. Για εμένα που το θέλω για εσωτερικό χώρο δεν με πειράζει γιατί ξέρω ότι δεν κινδυνεύει να πέσει πάνω του νερό, αν δεν το ρίξω εγώ! Αν το θέλετε όμως για εξωτερικό χώρο, να φροντίσετε να το έχετε σε ένα σημείο καλυμμένο, ώστε να μην το πιάνει η βροχή και αρχίσουν να τρέχουν τα χρώματα! Για αυτό το λόγο, επειδή η τέμπερα φεύγει με το νερό, φρόντισα όταν έβαψα το εσωτερικό της γλάστρας (όπως βλέπετε στις φωτογραφίες) να φτάνουν οι μπογιές μέχρι εκεί που ξεκινάει το χώμα. Δηλαδή οι τέμπερες να ξεκινάνε από εκεί που τελειώνει το χώμα του φυτού, ώστε όταν το ποτίσουμε να μην τρέξει η μπογιά και δηλητηριάσουμε το φυτούλι. Επίσης όταν βάψετε το γλαστράκι, αν δεν έχετε υπομονή μέχρι να στεγνώσουν οι τέμπερες, μπορείτε να το στεγνώσετε καλά με το πιστολάκι!


Εφόσον το γλαστράκι είναι έτοιμο, ήρθε η ώρα να βάλουμε το φυτό πίσω στη θέση του! Εγώ είχα κρατήσει το παλιό του χώμα και πρόσθεσα πολύ λίγο καινούργιο, μια κουταλιά της σούπας περίπου. Βέβαια φρόντισα να καθαρίσω το παλιό χώμα από κλαράκια που είχα πέσει μέσα, φυλλαράκια από τον αέρα και ότι άλλο σκουπιδάκι είχε. Έβαλα τη μισή ποσότητα χώματος, έβαλα το φυτό μέσα και πίεσα ελαφρώς μέσα στο χώμα τις ρίζες του (προσοχή να μην κοπούν!). Έριξα το υπόλοιπο χώμα ώστε να καλύπτονται οι ρίζες και ελάχιστο νερό (αυτό είναι από τα φυτά που θέλουν λίγο πότισμα αραιά και που!) και είναι έτοιμο! Είναι από τις λίγες φορές (μην σας πω η πρώτη) που κάθομαι να ασχοληθώ με φυτά και κηπουρική και μπορώ να πω ότι ήταν διασκεδαστικό, το ευχαριστήθηκα!
Αυτό ήταν το σημερινό DIY που είχα να σας δείξω! Είμαι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα γιατί είναι πανεύκολο και ξεχωριστό. Επίσης χαίρομαι που έχω καταφέρει μέχρι στιγμής να κρατήσω ζωντανό αυτόν τον οργανισμό και το βοήθησα να πάρει τα πάνω του. Ελπίζω να σας άρεσε αυτή η ιδέα και να διακοσμήσετε κι εσείς με αυτόν τον τρόπο γλαστράκι που έχετε στο σπίτι! Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε και αν θα δοκιμάσετε κι εσείς αυτή την τεχνική! Αν πάντως δημιουργήσετε με αυτόν τον τρόπο κάποιο γλαστράκι, θα χαρώ πολύ να ανεβάσετε φωτογραφία με αυτό στο Instagram και να με κάνετε tag (username: @ilianaa_mac)! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια