Travel carry on essentials & outfit

7/11/2015 02:00:00 μ.μ.

Όταν θα διαβάζετε αυτό το post ελπίζω ότι θα έχω φτάσει στο Αγκίστρι!! <3 Λίγο πριν φύγω σκέφτηκα να σας δείξω γρήγορα γρήγορα τα πράγματα που θα πάρω στην τσάντα που θα κουβαλήσω (πέραν της βαλίτσας εννοείται!) όπως επίσης και το outfit μου για το πλοίο! Νομίζω ότι έχω τα απολύτως απαραίτητα μαζί μου (δεν ήθελα να μου φύγει ο ώμος κουβαλώντας ένα κάρο πράγματα :P) Πάμε να τα δούμε..;;
  • Λεφτά (αλλιώς δεν πας ούτε μέχρι τον Πειραιά χαχα)
  • Εισιτήρια για το πλοίο
  • Ταυτότητα
  • Κινητό
  • Panadol extra (για τις ανόητες ημικρανίες..!Γενικά τα φάρμακα να τα έχετε κάπου που να έχετε άμεση πρόσβαση.)
  • Χάπια για ναυτία
  • Χαρτομάντιλα
  • Δροσερό νερό
  • Γυαλιά μυωπίας (για να βλέπουμε και που πάμε)
  • Γυαλιά ηλίου
  • Αντηλιακό (αυτό είναι και για το πρόσωπο και για το σώμα!)
  • Lip balm
  • Καπέλο (aka καπελούδι χαχα! Το αγόρασα μόλις χτες αλλά μου αρέσει πάρααα πολύ! Το πήρα 4 ευρώ από τα Tiger στην Ερμού.)
  • Uno (σε περίπτωση που βαρεθούμε να ''στρώσουμε'' το χαρτί χαχα :P)



Αυτά πιστεύω ότι είναι τα απαραίτητα, αυτά που θα χρειαστούν όσο θα είμαστε στο πλοίο! Η τσάντα που θα πάρω είναι μια σχολική παλιά Polo. Στην αρχή είχα σκεφτεί να έπαιρνα κάποια άλλη για το πλοίο και αυτή να την είχα στη βαλίτσα μου και να την χρησιμοποιούσα για την παραλία (για πετσέτες και άλλα τέτοια) αλλά η κολλητή μου σκέφτηκε κάτι πιο πρακτικό: Επειδή αυτή αν την έβαζα στη βαλίτσα θα έπιανε αρκετό χώρο, να την χρησιμοποιήσω τώρα για να βάλω τα πράγματα που θα χρειαστώ στο πλοίο και όσο θα είμαστε στο Αγκίστρι να την χρησιμοποιώ για τσάντα παραλίας! Έτσι θα γλιτώσω χώρο στη βαλίτσα μου και δεν θα κουβαλάω περισσότερα πράγματα!
Outfit:
Ήθελα να φοράω άνετα ρούχα, οπότε ένα απλό μαύρο μπλουζάκι, ένα τζινάκι, άνετες ριγέ εσπαντρίγιες, τα γυαλιά μου και το καπελάκι μου είναι μια χαρά! Βέβαια φοβάμαι ότι θα σκάσω με το τζιν, αλλά επειδή είναι ελαστικό θα τσαλακωθεί πολύ μες τη βαλίτσα και άντε μετά να βρω άκρη! Άρα θα το ανεχτώ για 2 ωρίτσες...!
Αυτά ήταν λοιπόν τα πράγματα που θα πάρω στην τσάντα μου στο πλοίο και το outfit μου! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το γρήγορο post λίγο πριν φύγω! Τώρα μένει μόνο να μου ευχηθείτε καλό ταξίδι!! Μακάρι όλα να πάνε καλά (γιατί όπως καταλαβαίνετε έχω λίιιγο άγχος) και να περάσουμε τέλεια! Εμείς καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα τα πούμε όταν γυρίσω με το καλό!! Σας φιλώ, να περνάτε καλά ότι να κάνετε...
Τα λέμε!! <3

Υ.Γ: Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να με ακολουθήσετε στο Instagram γιατί θα ανεβάζω συνέχεια φωτογραφίες!! <3

You Might Also Like

0 σχόλια