February Favourites !! (Beauty products, random stuff & extras)

3/02/2014 10:43:00 π.μ.


Γεια σας κορίτσια και καλό μήνα!! ..Το έχετε καταλάβει ότι έρχεται η άνοιξη;; Εντάξει, μάλλον όχι τόσο,  λόγω καιρού, δεν ήταν και τόσο ανοιξιάτικος, ειδικά εδώ στην Αθήνα :(
Θα αρχίζει σιγά-σιγά να έχει ζέστη, ήλιο, θα αργεί να νυχτώσει..τέλεια!! Όπως καταλάβατε λοιπόν, εφόσον τελείωσε και ο Φεβρουάριος, σας έχω σήμερα τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που πέρασε!! Let's get started!!


  • L'oreal skin Perfection BB Cream: Είναι η υπέρτατη, για μένα, bb cream. Απλώνεται εύκολα, κρατάει για πολλές ώρες, δεν έχει λιπαρή υφή και απλώνεται πολύ εύκολα. Σας είχα μιλήσει για αυτή και στο ''Mini beauty haul'', εδώ .



  • L'oreal ''Matt & Messy shine-free salt spray'' : Αυτό το spray λοιπόν έχει μπει στα αγαπημένα του Φεβρουαρίου, όχι μόνο για την υπέροχη μυρωδιά του (σας είχα πει για αυτό το προϊόν σε αυτό το post) αλλά και για τον όγκο που δίνει στα μαλλιά!! Δηλαδή αν είναι κάπως πεσμένα, τους ρίχνω λίγο από το spray και δείχνουν πιο ''ζωντανά'' 
  • Lip care & protection:  (Για ακόμη μια φορά), σας είχα δείξει αυτό το lip balm εδώ , το οποίο το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ από τότε που το πήρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη από την απόδοση και την προστασία που δίνει στα χείλη. (Συγνώμη που για αυτά τα δύο προϊόντα δεν έχει φωτογραφία!)

  • Lovie lipsticks: Αυτά είναι τα μόνα κραγιόν που έχω από αυτή την εταιρία, αλλά αναμένεται πολύ σύντομα να γίνουν πολλά περισσότερα! Τα έχω ερωτευτεί πραγματικά <3 Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την απόδοσή τους κλπ. σε αυτό το review που είχα κάνει! Κατά τη γνώμη μου, όπου τα βρείτε δοκιμάστε τα, αξίζουν!!


  • Sixteen nail polishes: Γενικά, τώρα τελευταία έχω αρχίσει να αγοράζω βερνίκια από αυτή την εταιρία, και τώρα καταλαβαίνω τι έχανα τόσο καιρό!! Αυτά τα δύο τα πήρα πριν κάποιες μέρες και τα έχω ερωτευτεί για τα υπέροχα, ανοιξιάτικα χρώματά τους! Το κοραλί είναι το No. 425 και το άλλο είναι το No. 461!




-Random stuff-

  • Σε αυτή την κατηγορία αυτό το μήνα, αποφάσισα να συμπεριλάβω ένα τετραδιάκι που είχα πάρει πριν κάτι εβδομάδες από το Jumbo. Τον τελευταίο χρόνο έχω ένα μικρό κολληματάκι με τις κουκουβάγιες και το βρήκα πολύ γλυκούλι για να το έχω κάθε μέρα μαζί μου στο σχολείο! Δεν είναι όμορφο;; <3

  • Και τώρα σειρά έχει ένα παιχνίδι το οποίο τον τελευταίο καιρό σίγουρα θα το έχετε ακούσει. Είναι το Flappy bird (σας θυμίζει κάτι;;). Αυτό το παιχνίδι είναι κόλλημα, απλά. 

  • Τέλος, σας έχω ένα τραγουδάκι που μου έχει κολλήσει άσχημα και το replay παίρνει φωτιά!! Αν και δεν συνηθίζω να ακούω Nicki Minaj, αυτό μου άρεσε πολύ <3

**Extras**

Λόγω καρναβαλιού, είπα και εγώ να μπω στο κλίμα των ημερών με κάτι λίγο διαφορετικό από κάθε άλλη χρονιά (από ότι δηλαδή συνήθως: χίπισσα, μάγκας, κλπ. ) Ήταν η πρώτη μου απόπειρα να ζωγραφίσω κάπως έτσι το πρόσωπό μου, ελπίζω να είναι καλό το αποτέλεσμα! (Για όποιον αναρωτιέται, είναι μια wanna-be βενετσιάνικη μάσκα :P)


Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα για το μήνα Φεβρουάριο!! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post. Εσείς ντυθήκατε τίποτα αυτές τις μέρες; Γράψτε στα σχόλια! Όπως και να 'χει, ελπίζω να περνάτε καλά όπου κι αν πάτε και να διασκεδάζετε! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post. 
Πολλά φιλιά:*



You Might Also Like

0 σχόλια