Review: Maybelline ''Baby lips''

3/30/2014 04:56:00 π.μ.


Από τότε που ήρθαν τα συγκεκριμένα lip balms στην Ελλάδα, έλεγα συνέχεια ''Πρέπει να πάω να τα πάρω!''..Μερικούς μήνες μετά, τελικά αξιώθηκα να πάω να πάρω. Πριν 2 μέρες, έκανα μια ''επιθεώρηση'' στο Hondos Center και βρήκα το stand της Maybelline με τα Baby Lips. Για καλή μου τύχη ήταν πολύ φθηνά! Όταν είχαν έρθει στην Ελλάδα, τα είχαν 10 ευρώ το ένα, και τώρα τα είχαν γύρω στα 3 ευρώ το ένα (δεν ξέρω αν γενικά έχουν πέσει οι τιμές ή ήταν κάποια έκπτωση!).  Το ''ξεχωριστό'' που έχουν τα συγκεκριμένα lip balm είναι αρχικά η παιχνιδιάρικη και χρωματιστή συσκευασία τους! Επίσης, δίνουν λίγο χρώμα στα χείλη και έχουν φρουτένια γεύση.


Όπως βλέπετε πήρα δύο lip balms, το κόκκινο είναι στην απόχρωση ''Cherry me'' και το άλλο είναι το ''Peach kiss''.  Από αυτές τις μέρες που τα δοκίμασα, έχω να πω ότι είναι αρκετά ενυδατικά! Δεν κολλάνε τα χείλη, και ακόμα όταν φύγει το lip balm, τα αφήνει πολύ απαλά. 


Η αλήθεια είναι ότι μόνο το ''Cherry me'' αφήνει κάποιο πολύ απαλό και φυσικό χρώμα, ενώ το ''Peach kiss'' μου φαίνεται δεν αφήνει καθόλου. Τέλος, μυρίζουν τόσο έντονα και ωραία τα φρούτα που έχουν (το ένα δηλαδή κεράσι, και το άλλο ροδάκινο) που σου έρχεται να τα φας <3 Πιστεύω, και για την τιμή τους, ότι αξίζει να τα έχει κανείς στη συλλογή του. Αν τα βρείτε πουθενά μπροστά σας, ρίχτε τους μια ματιά!

Αυτό ήταν και το σημερινό μας post. Γράψτε μου στα σχόλια, αν τα έχετε δοκιμάσει και πως σας φάνηκαν! Αν όχι, θα τα δοκιμάζατε;; :) Εμείς τα λέμε στο επόμενο post!
Kisses, XOXO.

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πολυ ωραιες οι φωτογραφίες σου:) Τοτε που ειχαν ερθει και εγω θυμαμαι ότι τα ειχαν πολυ ακριβά γι αυτο απο τοτε δεν τα ξανακοίταξα! 3 Ευρω ομως μειναι πολυ καλη τιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα να τα ξανακοιτάξεις, ίσως έχουν ακόμα κάποια προσφορά στα Hondos Center! Είναι πολύ όμορφα και φρουτένια και η τιμή τους είναι πολύ ελκυστική ^_^

      Διαγραφή
  2. Κι εγω εχω τα δυο τη φωτογραφιας και αλλο ενα με τα φρουτα του παθους... Το αγαπημενο μου ειναι το κερασακι γιατι αφηνει ωραιο χρωμα και εχει και φοβερο αρωμα!χιχι
    Πολυ ωραιο το review σου!
    Μολις σε ανακαλυψα και εγινα μελος στο blog σου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! Και εμένα αυτό με το κεράσι είναι το αγαπημένο μου <3 (μα τι υπέροχο, έντονο άρωμα που έχει;;!) Υποθέτω τότε ότι θα τα λέμε συχνά, φιλί!

      Διαγραφή