OOTD | Floral Breeze

8/19/2015 10:32:00 π.μ.

Γεια σας, γεια σας! Έχω χαθεί από το blog μου τελευταία αλλά πολλά συμβαίνουν αυτή τη στιγμή και όλο νέα μικρά προβληματάκια προκύπτουν, οπότε μέχρι να τα βάλω όλα αυτά σε μια τάξη, πέρασε ο καιρός. Όχι βέβαια ότι τώρα έχω βάλει τα πράγματα σε ένα πρόγραμμα, αλλά βρήκα λίγο χρόνο να σας γράψω. By the way, αν και σας είχα πει ότι αυτό το μήνα θα έχουμε post με αγαπημένα, εν τέλει δεν θα έχουμε γιατί όλο εμπόδια συναντάω με το συγκεκριμένο post και μου την έχει δώσει, δεν έχω όρεξη πλέον να τα γράψω. Ελπίζω να έχουμε τον επόμενο μήνα..!!
Ας εστιάσουμε όμως στο σημερινό post...Το Δεκαπενταύγουστο πήγαμε με τους δικούς μου στο χωριό. Το απογευματάκι πήγα με τη μάνα μου για καφέ προς παραλία και σκέφτηκα να σας δείξω τι φόρεσα. Αν και δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο και πρωτότυπο ντύσιμο, σκέφτηκα να σας το δείξω σε post γιατί φοράω μια από τις πιο αγαπημένες μου παντελόνες για φέτος το καλοκαίρι και ήθελα να τη μοιραστώ. Πάμε να δούμε το outfit πιο αναλυτικά;;













Μπλούζα: H&M basics
Floral παντελόνα: Next
Τσαντάκι: H&M
Δαχτυλίδια: Oriflame
Κολιέ: Accessorize 
Ρολόι: ? (ήταν ένα παλιό της μαμάς μου και δεν ξέρω από που είναι)
Πέδιλα: Bozikis

Αυτό ήταν το σημερινό post! Πως σας φάνηκε;; Ελπίζω να σας άρεσε :) Πείτε μου στα σχόλια, ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο κομμάτι από την καλοκαιρινή σας γκαρνταρόμπα;; Πραγματικά μακάρι το επόμενο post να ανέβει πολύ σύντομα! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε..
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

1 σχόλια