Maybelline Dream Fresh BB Cream | Review

8/23/2015 03:37:00 π.μ.

Hey there! Όχι πείτε μου, πόσο καιρό έχω να σας κάνω κάποιο review;; Ούτε που θυμάμαι! Για αυτό σήμερα σας έχω ετοιμάσει review για την ολοκαίνουργια (τέρμα ειρωνεία) bb cream της Maybelline. Εντάξει το ξέρω ότι δεν σας φέρνω ''φρέσκα'' νέα, δεν είναι ένα καινούργιο προϊόν και σίγουρα κάπου θα έχετε πετύχει review, αλλά εγώ τώρα τη δοκίμασα πρώτη φορά...εξάλλου γνώμη με γνώμη διαφέρει, σωστά;; Μιας και μου τελειώνει η bb cream της Garnier για λιπαρά δέρματα, ήμουν εδώ και καιρό σε αναζήτηση για κάποια άλλη που να μην την έχω δοκιμάσει ποτέ. Και βρήκα τη bb cream ''pure'' της Maybelline (αυτή που είναι στη συσκευασία με το γαλάζιο χρώμα). Όταν πήγα όμως στο Hondos Center στο Περιστέρι τους είχε τελειώσει και είχαν μόνο αυτή. Νομίζω ότι αυτή η bb cream είναι η πρώτη που έχει βγάλει η Maybelline και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα λόγια για το..ποιόν της, οπότε ήμουν λίγο σκεπτική πριν την πάρω. Τελικά όμως είπα να ρισκάρω (#YOLO)  και την έφερα σπίτι μαζί μου, να τη συστήσω και με το υπόλοιπον dream team. Το crash test έγινε Κυριακή πρωί για να έχω όλο το χρόνο στη διάθεση μου να ελέγχω κάθε λίγο σε τη κατάσταση βρίσκεται και το πόρισμα είναι το εξής:
..Ας αρχίσουμε όμως πρώτα με το τι υπόσχεται ότι κάνει και μετά με το τι πραγματικά κάνει:

Υπόσχεται ότι :
1) Δημιουργεί μια φυσική λάμψη
2)Αναδεικνύει τον τόνο της επιδερμίδας
3)Έχει SPF 30
4)Προσφέρει ενυδάτωση όλη μέρα
5)Καλύπτει τις ατέλειες
6)Δεν είναι λιπαρή 
7)Βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας
8)Δίνει αίσθηση φρεσκάδας
Τι κάνει:
Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα που υπόσχεται τα κάνει. Δίνει μια φυσική λάμψη, νιώθεις ότι ενυδατώνει το δέρμα, αναδεικνύει τον τόνο της επιδερμίδας και καλύπτει τις ατέλειες. Αυτά που παρατήρησα εγώ όταν τη δοκίμασα είναι ότι επειδή είναι παχύρρευστη θέλει λίγη ώρα για να απλωθεί καλά (εγώ την άπλωσα με πινέλο ειδικό για bb cream). Επειδή ακριβώς δίνει λάμψη δεν αφήνει ματ αποτέλεσμα και δεν είναι ότι καλύτερο για λιπαρές επιδερμίδες, ίσως χρειαστείτε πούδρα. Βέβαια εγώ έχω μεικτή/λιπαρή επιδερμίδα και παρόλα αυτά, δεν ένιωσα ότι τη χρειαζόμουν. Επίσης δεν ένιωσα ότι απορροφήθηκε αλλά την ένιωθα σαν μια σχετικά βαριά κρέμα η οποία μένει πάνω - πάνω στην επιδερμίδα. Βέβαια -παρόλο που εκείνη τη μέρα είχε αρκετή ζέστη- δεν ένιωθα να ''τρέχει'' από το πρόσωπό μου και μου φάνηκε λίγο περίεργο αυτό. Να φανταστείτε ότι η bb cream της Garnier ένιωθες ότι απορροφάται γρήγορα αλλά με το παραμικρό έτρεχε από το πρόσωπο, ενώ τώρα έγινε ακριβώς το αντίθετο (δε με χάλασε πάντως). Από άποψη κάλυψης πάντως είναι μέτρια. Όπως θα δείτε από τις φωτογραφίες, όταν τη χρησιμοποίησα πέρναγα ένα ξέσπασμα έντονης (για τα δικά μου δεδομένα) ακμής και προφανώς δεν θα μπορούσε να την εξαφανίσει, δεν είναι foundation στην τελική. Πάντως αν και έντονη ακμή σε όλο το πρόσωπο, την κάλυψε λιγάκι και το κυριότερο, εξουδετέρωσε πολύ τις έντονες κοκκινίλες! Ακόμα περνάω αυτή την ακμή, οπότε περιμένω πως και πως να τη χρησιμοποιήσω όταν το πρόσωπο μου επανέλθει στο φυσιολογικό του. Στα σημεία που χρειαζόμουν extra κάλυψη άπλωσα μια δεύτερη στρώση και όλα ήταν ok. Τέλος, αφήνει ένα ωραίο αποτέλεσμα στο πρόσωπο, πολύ φυσικό, ανανεωμένο, λαμπερό και αψεγάδιαστο.
Πριν τη bb cream...
...και μετά!
Αυτές ήταν λοιπόν οι εντυπώσεις μου από τη bb cream της Maybelline. Χαίρομαι τελικά που τη δοκίμασα γιατί δεν ήταν τόσο χάλια όσο την περιέγραφαν άλλες κοπέλες. Ανακεφαλαιώνοντας, μου άρεσε σαν bb cream και την προτείνω να τη δοκιμάσετε και εσείς (ειδικά αν έχετε κανονική επιδερμίδα). Αυτά από εμένα, ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post. Πείτε μου στα σχόλια αν την έχετε δοκιμάσει και ποια είναι η γνώμη σας. Επίσης θα ήθελα τα σχόλια να μου προτείνετε κάποια πολύ καλή bb cream που αξίζει να τη δοκιμάσω την επόμενη φορά! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!
P.S: Α, ξέχασα να σας πω ότι είναι 30 ml, κοστίζει 10 ευρώ και ότι έχω την πιο ανοιχτόχρωμη στην απόχρωση light.

You Might Also Like

0 σχόλια