Collective Haul (Maybelline, Oriflame, Avon etc.)

4/09/2014 09:59:00 π.μ.


Στο σημερινό post θα σας δείξω κάποια πραγματάκια που έχω πάρει τις τελευταίες εβδομάδες. Είναι πραγματάκια από την Avon, την Oriflame, την Sixteen και την Maybelline. Πάμε να τα δούμε αναλυτικά;; :)

  • Maybelline ''Baby Lips'': Για τα συγκεκριμένα lip balms, είχα κάνει και ένα review το οποίο θα το βρείτε εδώ , οπότε δεν θα πω πολλά πραγματάκια. Εγώ έχω τις αποχρώσεις ''Cherry me'' και ''Peach kiss'', το πρώτο με γεύση κεράσι και το δεύτερο με ροδάκινο. Είναι lip balms με χρώμα, αν και εμένα μου φαίνεται ότι μόνο το ''Cherry me'' αφήνει κάποιο χρώμα. Επίσης είναι πολύ ενυδατικά και τα πήρα γύρω στα 3 ευρώ το ένα. 

  • Avon lip balm ''Ruby Rush'': Η εταιρία υποστηρίζει ότι είναι πολύ ενυδατικό και αφήνει απαλό χρώμα. Για την ενυδάτωση δεν το εγγυώμαι, αλλά έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος, πάρα πολύ καλή για lip balm! Σίγουρα θα πάρω και άλλα από αυτή τη σειρά. Κόστισε 2,50 ευρώ.

  • Sixteen Cosmetics 60' fast dry No. 404: Εδώ και καιρό ήθελα ένα άσπρο βερνίκι και είπα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο, το οποίο με απογοήτευσε τελείως. Δεν ξέρω αν εγώ έκανα κάποιο λάθος στην επιλογή, αλλά ακόμα και με 4 στρώσεις, δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου άσπρο. Φαίνεται σαν τα άσπρο που βάζουμε για το μανικιούρ. Φυσικά, θα κοιτάξω να πάρω κάποιο άλλο (ίσως κάποιο Korres, που έχω ακούσει καλά λόγια για την άσπρη απόχρωση!) Κόστισε 2 ευρώ.

  • Μίνι αρωματική ρολλέτα ''Far Away'' 9 ml. : Η συγκεκριμένη κολώνια είναι φανταστική! Αλλά επειδή είναι λίγο τσιμπημένη για την τσέπη μου, συμβιβάστηκα με την ρολλέτα :P Ειλικρινά, δεν μπορώ να περιγράψω την μυρωδιά, δεν είμαι καλή σε αυτά, αλλά είναι τέλεια! Η μυρωδιά μένει πολλές ώρες πάνω στο δέρμα και κόστισε μόνο 3,90 ευρώ.

  • Eye liner ''Sugar plum'' : Αυτό μου το έκανε δώρο η κοπέλα που μου έφερε την παραγγελία. Είναι ένα χρώμα που μου πηγαίνει και δεν είχα οπότε είναι χρήσιμο και γράφει αρκετά καλά, θα το δείτε και από κάτω. Απ' ότι είδα στον κατάλογο, έχει 4,5ο ευρώ.


  • Oriflame ''Delicious Moments'' Bubble bath 750 ml. : Για αυτό το αφρόλουτρο σας μίλησα στο προηγούμενο post, οπότε και εδώ δεν θα σας πω πολλά. Απλά έχει φανταστική μυρωδιά και είναι πολύ ποσότητα, οπότε κρατάει πολύ καιρό! Κόστισε γύρω στα 6 ευρώ!

  • Oriflame ''Nature secrets'' 250 ml.: Το ένα ''mango & jojoba'' και το άλλο ''lavender & fig''. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά οι μυρωδιές είναι φανταστικές! Κόστισαν 4 ευρώ το ένα.

..Και κάπου εδώ τελείωσε και το σημερινό post! Σας άρεσε, έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Γράψτε στα σχόλια :D Το επόμενο post θα είναι το Glowbox του Απριλίου, stay tuned^_^
Πολλά, πολλά φιλιά από 'μένα <3

You Might Also Like

0 σχόλια