January Favourites!! (Beauty, cleaning products, random things)

2/01/2014 09:10:00 π.μ.




Hey girls και καλό μήνα! Ελπίζω να είστε όλες καλά! :) Αν και δεν είμαι σε πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση για να γράψω για αυτό, σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε! Είναι το πρώτο post τέτοιου τύπου που κάνω, ελπίζω να είναι ωραίο! Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!



  • Syoss: Volume Lift. Αυτό το σαμπουάν πραγματικά το λατρεύω! Έχει τέλειο άρωμα (εμένα μου θυμίζει τσιχλόφουσκα), το οποίο διαρκεί πολύ καλά ακόμα και δύο μέρες μετά το λούσιμο! Αφήνει τα μαλλιά φανταστικά απαλά, ευκολοχτένιστα και με αίσθηση σαν να βγήκες μόλις από το κομμωτήριο! Τέλος αφήνει τα μαλλιά ανάλαφρα, καθώς δεν περιέχει σιλικόνη. Σ-Ι-Γ-Ο-Υ-Ρ-Α  θα το ξαναγοράσω! 

  • Oriflame gel καθημερινού καθαρισμού προσώπου: Blueberry and lavender extract. Ένα σαπούνι καθημερινού καθαρισμού από την Oriflame. Πρόσεξα επίσης ότι η συσκευασία πάνω λέει ''calming face wash'', και.. ω ναι, έχουν δίκιο. Το άρωμα του σε ηρεμεί. Είναι ήπιο σαπούνι και καθαρίζει καλά το δέρμα, μετά από μια μέρα μέσα στα καυσαέρια, τις σκόνες, και ότι άλλο κυκλοφορεί στον αέρα της πόλης!

  • Korres γαλάκτωμα σώματος: Βανίλια - κανέλα. Σας έχω πει στο πρώτο μου haul, που θα το βρείτε εδώ , και θα σας το ξαναπώ ότι πραγματικά ΛΑΤΡΕΎΩ  τα προϊόντα του Κορρε, με την πρώτη ευκαιρία που βρίσκω, πάντα τιμάω τις κρέμες σώματος του! Έχει τέλεια υφή, απορροφάται γρήγορα, και η φανταστική του μυρωδιά μένει για αρκετή ώρα στο δέρμα.

  • Eveline BB cream. Αυτή είναι η πρώτη BB cream που έχω δοκιμάσει, και την έχω λατρέψει! Βέβαια χτες τελείωσε και σκοπεύω να αγοράσω την καινούργια BB cream της L'oreal (..σσσς, it's a secret!). Έχει ελαφριά και μη λιπαρή υφή, και ένα ελαφρύ άρωμα που διαρκεί ικανοποιητικά για αρκετές ώρες!Επίσης η τιμή της είναι περίπου στα 8 ευρώ, αρκετά φθηνή για την απόδοσή της...Πως να μην την λατρέψεις;!

  • Sixteen κραγιόν No.25: Έχει τέλεια απόδοση χρώματος. Δεν κολλάει στα χείλια και δεν τα ξεραίνει. Υπάρχει αρκετή ποικιλία σε χρώματα. Έχει όμορφη και girly συσκευασία. Έχει μόνο 2,80 ευρώ. ...Φυσικά και δεν θα μπορούσε να λείπει από τα favs του μήνα!

  • Beauty Line Cosmetics nail polish. Είναι ένα από τα πιο πολυφορεμένα βερνίκια του μήνα, σε κυπαρισσί χρώμα.
  • Sixteen Cosmetics Long lasting nail polish: Αυτά τα δύο βερνίκια της Sixteen είναι και αυτά τα most used του μήνα, ειδικά το κρεμ το έχω λατρέψει<3



  ...RANDOOOOOM THINGS :)

  • Big bang theory episodes:  ΑΥΤΉ ΤΗ ΣΕΙΡΆ ΤΗΝ ΑΓΑΠΆΩ, το λιγότερο που μπορώ να πω! Αν δεν την έχετε ξαναδεί/ξανακούσει, ψάξτε την στο internet για επεισόδια και υπόθεση και είμαι σίγουρη ότι μετά τα 5 επεισόδια θα έχετε κολλήσει!(Ένα σας λέω: μέσα σε 1 μήνα έχω τελειώσει περίπου 2 κύκλους!)

  • Τέλος σας αφήνω με ένα τραγουδάκι που τελευταία το ακούω συνέχεια: Team-Lorde

Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα για το μήνα Ιανουάριο! Πως σας φάνηκαν; Εσάς πια είναι τα αγαπημένα σας για αυτό τον μήνα;;
Πολλά φιλιά!
                      















You Might Also Like

0 σχόλια