Personal goals for 2014

1/04/2014 04:02:00 μ.μ.

Χρόνια πολλά κόσμε και ευτυχισμένο το 2014! Αν και λίγο αργοπορημένα τα ''χρόνια πολλά'', κάλλιο αργά παρά ποτέ :P
Φυσικά ελπίζω να είστε όλες (και όλοι βεβαίως, βεβαίως) καλά και να είχατε μια υπέροχη Πρωτοχρονιά<3 Το πρώτο μου post λοιπόν για το 2014, μετά από πολύ σκέψη, αποφάσισα να το αφιερώσω για να γράψω μερικούς από τους στόχους μου για τον καινούργιο χρόνο (αυτό που θα κάνω σε αυτό το post, για μένα είναι αρκετά περίεργο, αλλά δείχνουμε κατανόηση, έτσι;;)



  • Work harder: oh yeah, σίγουρα χρειάζεται αυτό. Έχω και εγώ την κακιά συνήθεια να αφήνω πάντα δουλειές και κυρίως μαθήματα για την τελευταία στιγμή, και δεν υπερβάλω καθόλου..So work it girl!
  • Να γίνω πιο κοινωνική: ακούγεται περίεργο, έτσι; Αλλά είναι αλήθεια, σίγουρα μου χρειάζεται να μεγαλώσω λίγο το φιλικό μου περιβάλλον..αν και η αρχή έχει γίνει από το '13, οπότε keep goin' Ηλιάνα!
  • Να βγαίνω πιο πολύ: ..ξέρετε, τα διαβάσματα και όλη η πίεση και η προετοιμασία για τις Πανελλήνιες, το επηρεάζουν αυτό, αλλά η προσπάθεια μετράει :)
  • Be more creative: ορίστε ένας από τους λόγους που έφτιαξα το blog, να μου δίνεται το κίνητρο για δημιουργικότητα και φαντασία. Μπορεί σε κάποιους αυτό να φαίνεται χαζό, αλλά πολλές φορές ξεχνάμε να είμαστε δημιουργικοί, επειδή δεν ''προλαβαίνουμε''.
  • More confidence: και αυτό μου χρειάζεται, να είμαι πιο σίγουρη για τον εαυτό μου..ακόμα ένας λόγος που δημιουργήθηκε αυτό το blog, ώστε να με βοηθήσει και εσείς φυσικά, να είμαι πιο άνετη με τον εαυτό μου.
  • Και κάτι τελευταίο, αλλά κατά τη γνώμη μου το πιο εύκολο: να κάνω μια ριζική αλλαγή στα μαλλιά μου,μια μικρή ανανέωση βρε παιδί μου :P

Αυτοί λοιπόν ήταν οι βασικότεροι στόχοι μου για το 2014!
Εσείς τι στόχους έχετε για τον καινούργιο χρόνο; Γράψτε μου στα σχόλια!

Kisses xxx

You Might Also Like

0 σχόλια